Gå til innhold

Hvordan bli en bedre kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor nå?

Vi har avstandsforhold, og alt er supert, til og med når vi reiser fra hverandre, men etter sånn ca. 5-6 dager, så begynner jeg å bli skikkelig frustrert for at jeg ikke får sett h*n, også begynner jeg oppføre meg annerledes, litt kald på en måte og det går utover oss begge...Men hva kan jeg gjøre? Kan jo ikke være glad heller, fordi jeg savner h*n, men det er så dårlig gjort mot h*n osgå at jeg er sånn... Eller så finner jeg på noe så vi kan krangle om, selv om alt er bra... Hater meg selv for dette, for h*n er egentlig en super kjæreste,men jeg greier ikke å la være heller. Elsker h*n noe vannvitig, og vil ikke forlate h*n...

Hjeeelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171573-hvordan-bli-en-bedre-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...