Gå til innhold

Hva er det jeg har...?

Anbefalte innlegg

Gjest Linnnea
Skrevet

Vel, greia er at jeg føler at jeg må tisse mer hyppig enn jeg pleier, men det kommer bare bittelitt ut etterhvert.

Videre er jeg skikkelig våt nedentil ,akkurat somjeg har masse utflod, men det er heelt tynt uten farge. Jeg er det bare hele tiden.

Hadde samleie med kjæresten igår og da var jeg så våt at det ble helt håpløst å kjenne noe særlig. Og det pleier jeg aldri å bli-tvert imot har jeg litt problemer med å bli våt!

Noen som får en liten aha opplevelse mht til det jeg beskriver? Noen som vet om jeg har fått en sykdom eller noe?

Tenkte først på blærekatarr ol, men det gjør jo ikke vondt når jeg tisser eller noe!

Skrevet

Eneste jeg tenker er at du er gravid, men jeg tenker at alle er gravide selv med de minste symptomer.

Skrevet

Eneste jeg tenker er at du er gravid, men jeg tenker at alle er gravide selv med de minste symptomer.

*baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby bayb baby baby baby baby baby baby baby*

Ble helt svimmel i hodet av dette her, hehe c",)

Sånn omtrent like mange ganger cecily tenker baby i løpet av en dag. Ikke hormonforstyrret i klekkeriet jeg nei. Neida.

Skrevet

*baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby bayb baby baby baby baby baby baby baby*

Ble helt svimmel i hodet av dette her, hehe c",)

Sånn omtrent like mange ganger cecily tenker baby i løpet av en dag. Ikke hormonforstyrret i klekkeriet jeg nei. Neida.

Har du egentli det helt bra Cecily????!!!! ;o)

Skrevet

Har du egentli det helt bra Cecily????!!!! ;o)

Joda, takk som byr. Det var en liten overdrivelse egentlig.

Gjest Shira12
Skrevet

Kan ha urinveisinfeksjon uten at det svir når du tisser.

Lever en urinprøve til legen i morgen så får du svar på det.

Gjest urinveisinfeksjon
Skrevet

Høres ut som blærekatarr. Det trenger ikke ha kommet så langt at det svir. Ta med en urinprøve til legen. Har du sjekket om urinen din ser grumsete ut?

Skrevet

Joda, takk som byr. Det var en liten overdrivelse egentlig.

Skjønte det!!! Man kan bli litt tullerusk innimellom av det her da....... babybabybabybabybabybabybabybaby....

Skrevet

Så da må jo konklusjonen bli at du tar med urinprøve til lege, og får dem til å sjekke for UVI og graviditet. ;)

Skrevet

Skjønte det!!! Man kan bli litt tullerusk innimellom av det her da....... babybabybabybabybabybabybabybaby....

Helt tullerusk. Nå teller og teller jeg hvor jeg er i syklusen et par ganger for dagen, for jeg glemmer det hver eneste gang. Er altså på dag 18 i dag, men dessverre tegn til spotting. De to siste syklusene har vel vært ca 18-19 dager.

baby, baby, baby, baby

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...