Gå til innhold

Hvordan få det til å gå for mannen?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur

Vi har sjelden sex, og det tar så lang tid for ham å komme! Jeg skulle også ønske vi kunne tatt en "rask omgang" av og til. Det er ikke alltid det går for ham. Han er ung, men kanskje i dårlig form.... (jeg pleier å sitte oppå). Noen tips? Det går heller ikke for ham om jeg bruker munnen. Jeg må sitte oppå leeenge. Takk for seriøse svar. (Tror vi kanskje hadde hatt oftere sex om det ikke tok så lang tid.)

Fortsetter under...

Gjest uten meg

Må han alltid kommme? Det beste for han er jo at dere har sex i de stillingene som han tenner mest på... Hvis meg og kjæresten har sex i yndlingstillingen hans, så tar det ikke så langt ti før han kommer;)

Onanerer han ofte? Hvis dere har lite sex burde han i alle falll komme fort. Jo mer sex, jo lengre kan han holde på.

Oliver Twist and a Gecko

Må han alltid kommme? Det beste for han er jo at dere har sex i de stillingene som han tenner mest på... Hvis meg og kjæresten har sex i yndlingstillingen hans, så tar det ikke så langt ti før han kommer;)

Onanerer han ofte? Hvis dere har lite sex burde han i alle falll komme fort. Jo mer sex, jo lengre kan han holde på.

Menn får fysiske smerter hvis de blir svært opphisset, uten å få utløsning.

Det kalles på fagspråket for "Baillspræng".

Derfor kan det hende vi må ta en runk av og til, selv om vi elsker dere. ;)

Oliver Twist and a Gecko

Hvordan få det til å gå...

Du må behandle penishodet for å få det til effektivt; du må bruke rett styrke, hastighet og strekning.

Styrke: Tenk deg en ballong som ble pumpet opp i går. Stikker du fingeren inn ca 1-2 cm i denne ballongen så har du riktig styrke.

Hastighet: Jevn hastighet, ca 1 til 1.5 gang i sekundet. Ikke varier hastigheten så mye.

Strekning: Den viktigste strekningen er oversiden av penishodet, et område på ca 3 cm fra tuppen og inn. Du kan bruke forhuden på penis som et "mellomlag" for at det ikke skal bli for mye friksjon hvis du bruker hendene, eller du kan bruke leppene dine.

Håper dette hjelper. Du har en heldig mann.

Gjest ikke generaliser!

Hvordan få det til å gå...

Du må behandle penishodet for å få det til effektivt; du må bruke rett styrke, hastighet og strekning.

Styrke: Tenk deg en ballong som ble pumpet opp i går. Stikker du fingeren inn ca 1-2 cm i denne ballongen så har du riktig styrke.

Hastighet: Jevn hastighet, ca 1 til 1.5 gang i sekundet. Ikke varier hastigheten så mye.

Strekning: Den viktigste strekningen er oversiden av penishodet, et område på ca 3 cm fra tuppen og inn. Du kan bruke forhuden på penis som et "mellomlag" for at det ikke skal bli for mye friksjon hvis du bruker hendene, eller du kan bruke leppene dine.

Håper dette hjelper. Du har en heldig mann.

Unnskyld meg, men hvordan en mann liker det (hastighet, styrke osv) er faktisk helt individuelt! Det du sier der, stemmer kanskje for deg, men ikke nødvendigvis for en annen mann!

Hun må lære seg hvordan akkurat Han liker det. En måte å lære om hverandres kropper på, kan være at den ene onanerer seg selv mens den andre ser på, feks.

Annonse

Her er et alternativ til å sitte oppå som kan være verdt et forsøk: (Du gjør hele jobben, men han må være såpass i form at han kan holde seg oppe ved hjelp av armene).

Du ligger på magen med en stor pute under hoftene. Bena dine skal være samlet. Så bestiger han deg bakfra (bruk glidemiddel hvis det er vanskelig å komme inn i denne stillingen), med hans ben utenfor dine.

Dette er altså en slags liggende doggy.

Og så til arbeidet. Du jukker i vei og "melker" ham til han ser måner og stjerner. Han trenger ikke å gjøre noe annet enn å henge på armene, men antakelig vil han føle trang til å slenge seg med i jukkingen, dvs. jukke i mot.

Her er et alternativ til å sitte oppå som kan være verdt et forsøk: (Du gjør hele jobben, men han må være såpass i form at han kan holde seg oppe ved hjelp av armene).

Du ligger på magen med en stor pute under hoftene. Bena dine skal være samlet. Så bestiger han deg bakfra (bruk glidemiddel hvis det er vanskelig å komme inn i denne stillingen), med hans ben utenfor dine.

Og så til arbeidet. Du jukker i vei og "melker" ham til han ser måner og stjerner. Han trenger ikke å gjøre noe annet enn å henge på armene, men antakelig vil han føle trang til å slenge seg med i jukkingen, dvs. jukke i mot.

Yessssss:-)

Ikke for å være slem; men kanskje du trenger å øve litt på teknikken når du rir og suger hvis det tar så lng tid... jeg kan også ri lenge, eller 1 minutt før han kommer - alt ettersom hvordan jeg sitter og beveger meg..

Jeg har det selv slik at det skal ganske mye til før jeg kommer. Det er ikke noe svar på hva du skal gjøre. til meg er det at jeg holder igjen til å begynne med som gjør at jeg ikke "kommer" til slutt.

Noen ganger Går det etter 1 minutt, men det er sjeldent. Du må si at han ikke skal holde igjen, bare la det komme med en gang. (har aldri fått orgasme av oralsex)

Gjest i den syvende himmel

Takk, Babette, for pute-tipset! Hos oss er ikke problemet å få det til å gå for mannen. Men inntil nå har vi ikke funnet en god nok bakfrabestigningsstilling. Putene var det som skulle til for også fra denne stillingen å komme

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...