Gjest mij Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Husker noen denne tegnefilmserien som gikk på NRK på midten av 80-tallet? Jeg var helt forelsket i serien, og særlig musikken siden jeg ikke forsto særlig mye fransk da ;-) For noen år siden fant jeg hele introen på nettet, med sang og video og det hele - men mistet den da vi fikk ny PC. Så etter noen søk finner jeg plutselig dette; her er både åpningssangen, piratsangen og Bic og Bac-sangen! *nostalgisk* Koooser meg :-) http://esteban3.club.fr/frameset.html 0 Siter
Gjest mij Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 der klarte vi ikke å få inn riktig link nei. Må inn på "musiques" i menyen til venstre. I tilfelle ingen skjønte at det betyr musikk, lissåm. :-) 0 Siter
Gjest og lekte det med barbiene.... Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Husker det!! 0 Siter
flisa Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 den skal jeg også trykke på nå! :-) takk! 0 Siter
flisa Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 der klarte vi ikke å få inn riktig link nei. Må inn på "musiques" i menyen til venstre. I tilfelle ingen skjønte at det betyr musikk, lissåm. :-) såpass skjønte jeg! er der nå - hihi 0 Siter
Zarine Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Å ja, den hugsar eg svært godt. Eg likte den. Eg høyrde igjen desse songane for eit par år sidan (eg også), og dei satt like godt den dag i dag som dei gjorde den gong. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.