Gå til innhold

Noen med peil på Firefox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal nettleseren være integrert med noen ting? Misliker egentlig at Internet Explorer er integrert mot MSN delvis. Heldigvis kan slike som Google utvikle tilleggsfunksjoner som gjør Internet Explorer mye bedre. Integrasjonen til Google er mye bedre i IE enn i Opera, når man har google toolbar.

Tja. I Opera skriver jeg "g søkeord" i adressefeltet for å søke på google. Hva skal jeg da med en hel toolbar i tillegg som bare tar opp plass?

Jeg foretrekker å ha funksjonaliteten jeg trenger ferdig innebygget i programmet, i stedet for å måtte laste ned lassevis med ulike plugins for å få til ditten og datten. Mesteparten av funksjonaliteten i Opera finnes det ikke engang plugins for til IE. Mye av det finnes som extensions i Firefox, men da må jeg drive og lete rundt og installere og konfigurere for å få satt opp nettleseren slik jeg vil ha den. En minimal nettleser er greit nok for de som bare bruker den til å peke og klikke, men ikke for de som bruker nettleseren som hovedverktøy hele arbeidsdagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal nettleseren være integrert med noen ting? Misliker egentlig at Internet Explorer er integrert mot MSN delvis. Heldigvis kan slike som Google utvikle tilleggsfunksjoner som gjør Internet Explorer mye bedre. Integrasjonen til Google er mye bedre i IE enn i Opera, når man har google toolbar.

Når det gjelder integrasjon så slår jo IE alle, da - med tanke på hvordan den er integrert i windows.

"............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...