Gå til innhold

Forelska i en kamerat

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Er forelska i en i vennegjengen. Har kjent ham i et halvt år, og den siste mnd. har jeg forstått at jeg liker ham mer enn som venn..Hvordan får jeg ham til å fatte det?Bør jeg si det til ham, rett ut liksom?Er redd for at det blir pinlig om han ikke har samme følelser for meg...Vil ihvertfall ikke miste ham som venn, for han er en skikkelig go´ing:) Men håper jo på noe mer, da...Sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var deg, ville jeg flørtet med han litt mer enn jeg gjorde med de andre vennene, og få han til å våkne litt og "se" deg bedre og at du liker han på en annen måte. Det vil da ofte være lettere enn å buse ut med alt på en gang. Dersom du er litt mer flørtete med han enn andre venner og viser at du liker han som noe mer (ser han dypt i øynene osv) vil det nok være lettere å se om han liker deg på samme måte. Dersom han reagerer på en god måte, kan det være tid for å prate mer om det. Men dette er bare min mening da. Du kan jo også si det rett ut med en gang, men da er det kanskje lettere å bli såret hvis det ikke er gjengjeldt?

Lips1365380508
Skrevet

Enig med Moraki. Flørt og vis at du liker han, kan hende det er gjensidig, og hvis han flørter tilbake, så ve du jo det;) Samtidig blir det mer spennenede for deg, enn å buse ut med det, og evnt. få avslag. Da vil du føle deg mer avvist, enn hvis du flørter,og han f.eks ikke flørter tilbake... da er det bare å gå tilbake til det vanlig igjen;) ikke sant?

Gjest baremei
Skrevet

Hvis jeg var deg, ville jeg flørtet med han litt mer enn jeg gjorde med de andre vennene, og få han til å våkne litt og "se" deg bedre og at du liker han på en annen måte. Det vil da ofte være lettere enn å buse ut med alt på en gang. Dersom du er litt mer flørtete med han enn andre venner og viser at du liker han som noe mer (ser han dypt i øynene osv) vil det nok være lettere å se om han liker deg på samme måte. Dersom han reagerer på en god måte, kan det være tid for å prate mer om det. Men dette er bare min mening da. Du kan jo også si det rett ut med en gang, men da er det kanskje lettere å bli såret hvis det ikke er gjengjeldt?

Du har nok helt rett, det hørtes fornuftig ut. Skal prøve å flørte mer(har jo prøvd en stund allerede da;), og se om jeg får respons.

Hva tror du forresten om dette:Han studerer data, og skulle hjelpe meg med et dataproblem. Vi chatta på msn, og jeg skrev at det var bra å kjenne et datageni, eller noe i den duren. Da svarte han at det var bra å kjenne ei jente også, for datanerder er jo så blyge;) (med blunkefjes altså)...eller noe sånt. Tror du det kan bety noe?!? Eller overtolker jeg da?

Skrevet

Du har nok helt rett, det hørtes fornuftig ut. Skal prøve å flørte mer(har jo prøvd en stund allerede da;), og se om jeg får respons.

Hva tror du forresten om dette:Han studerer data, og skulle hjelpe meg med et dataproblem. Vi chatta på msn, og jeg skrev at det var bra å kjenne et datageni, eller noe i den duren. Da svarte han at det var bra å kjenne ei jente også, for datanerder er jo så blyge;) (med blunkefjes altså)...eller noe sånt. Tror du det kan bety noe?!? Eller overtolker jeg da?

Det ville jeg tolka som at han i hvertfall prøver å flørte med deg :-)

Gjest baremei
Skrevet

Det ville jeg tolka som at han i hvertfall prøver å flørte med deg :-)

Hihi, det var det jeg ville høre:) Fra nå av er det bare å knyte på seg flørteskoa...=)

Skrevet

Ja det hadde jeg tolket som litt flørting :) Så du får flørte i vei tilbake ;0)

Gjest baremei
Skrevet

Ja det hadde jeg tolket som litt flørting :) Så du får flørte i vei tilbake ;0)

Hihi:) Det jeg håpet på..Nå fikk jeg litt inspirasjon til å fortsette prosjektet;)

Skrevet

Bare husk at gutter trenger litt sterkere signaler enn jenter for å oppfatte dem.

Subtil flørting går garantert rett over hodet på han.

Vær litt direkte, men på en måte som kan tolkes på flere måter.

Husk også at de fleste gutter gjerne vil ha sex med sine venninner, uten at de nødvendigvis ønsker noe mer. Så sørg for at han ikke tror du bare ønsker sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...