Gå til innhold

Etterutdanning?

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker hjelp
Skrevet

Har en cand.mag.grad med fagene grunnfag psykologi, grunnfag og 1.avd. pedagogikk og grunnfag spesialpedagogikk. Veldig vanskelig å få bruk for utdannelsen min. Jeg ønsker ikke å være lærer - føler ikke at det ligger for meg. Jeg kan muligens være individuallærer. Begynner å angre på utdannelsen min. Føler at den har vært nyttesløs! Er det noe etterutdanning jeg kan ta for å få bedre bruk for utdannelsen min?

Skrevet

Jeg skulle tro at du ville kunne gå inn i endel jobber som krever 3-årig sosialfaglig utdanning. Så som miljøterapeut o.likn. Hvis du kunne tenke deg det, da.

Gjest så rart
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du har tatt så mange forskjellige grunnfag og ikke en konkret tre-åring skole? For nå har du jo masse utdanning,men alikevel er du ingenting... Elller var det sånn at du ikke likte det ene grunnfaget og begynte på det andre osv..?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du har tatt så mange forskjellige grunnfag og ikke en konkret tre-åring skole? For nå har du jo masse utdanning,men alikevel er du ingenting... Elller var det sånn at du ikke likte det ene grunnfaget og begynte på det andre osv..?

Kjenner ei som har 7 eller 8 grunnfag uten at ho har blitt "noe som helst". Tok bare de fagene ho følte for der og da uten mål og mening. Så sitter ho der da, med alle fagene sine og får lønn som om ho hadde fire års utdannelse - de gangene ho er heldig med jobbene.

Gjest ønsker hjelp
Skrevet