Gå til innhold

Damer, hvordan ville dere håndtert..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du sier: "Inkontinens er alltid et symptom på at noe er galt, ikke en sykdom i seg selv".

Dette skjønner jeg ikke helt. Det er faktisk en helt reel medisinsk tilstand som kalles overaktiv blære. Det skyldes ukontrollerte sammentrekninger i blæremuskelen, som kan ha nevrologisk årsak (altså i nervesystemet). Selv om det også kan ha andre årsaker.

Det er viktig at man går til en dyktig urolog. Hvis du ikke har fått hjelp, så kan det kanskje være forsøket verdt å skifte lege?

Takk for svarene dine!

Det stemmer at dette handler om meg selv.

Som du skriver: Overaktiv blære skyldes unkontrollerte sammen trekninger i blæren.Dette kan komme av UVI, blæresten,kreft og et nevrologisk problem.

Medisin/behandling for dette er antibiotika,ultralyd, operasjon og medisin, som ex. Detrusitol.

Jeg har brukt Detrusitol,Omnic og Minirin.

Først Detrusitol, så Detr.og Omnic, og til sist alle tre.

Det gjorde jeg fra feb.til juni ifjor.

Så jeg har gjenomgått de undersøkelser og behandlinger som er vanlig.

I juni sa urologen at jeg skulle slutte med medisinen pga. bivirkningene. Og fra i juli har jeg prøvd el.stim.

Og når det gjelder eksemplet mitt.Så tenkte jeg ikke nødvendigvis på noe mer intimt enn en koselig kveld.

Hver sitt rom kunne være bra da jeg tror at å gi damer litt "space" etter den første egentlige date'n, er en fin gest.

MEN jeg skjønner godt at man (Les:JEG) bør stå løpet ut og ligge i samme seng, siden det er snakk om gjensidig tillit.

Egentlig er jeg litt "rusten"(for å si det mildt!!) når det gjelder og omgås damer.

Det kan tildels tilskrives dette problemet. Det er jo ikke noe som man gjerne snakker om.

Dessuten er det..Ja, du skriver det selv, noe man bør få behandling for.(ENIG!) Men jeg har prøvd mye.

Og dette innlegget er et forsøk på å finne ut hvordan dere kvinner vil takle noe slikt.

Så tusen takk til deg for svarene dine.(OG takk til dere andre som svarte.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...