Gå til innhold

Damer, hvordan ville dere håndtert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette innlegget står også på forumgruppen samliv.

Damer, kan dere si hvordan dere ville ha håndtert dette?

La oss si at en kvinne treffer en mann på jobben eller ute. De kommer i prat og etter noen uker eller måneder blir hun med han ut på middag.

Det blir sent og hun blir med han hjem. De prater sammen og har det riktig hyggelig sammen. Dette gjentar seg, og de får følelser for hverandre.

Så er det tid for det som bruker å skje. (HVA, er ikke det som er viktig her!) Damen dusjer og han dusjer.

Det som skjer, skjer.

Men han insisterer på å sove på gjesterommet sitt.

Damen våkner først om morgenen. Hun går inn på badet, og åpner et skap finner hun noe som hun absolutt ikke hadde forventet å finne.

Hun går inn på gjesterommet og ser at brikkene faller på plass. Han våkner og blir nødt til å forklare henne at han sliter veldig med inkontinens. Og at han derfor er nødt til å bruke bleier.

Hun hadde aldri kunnet tenkt tanken en gang, hadde det ikke vært for at det nå var bragt opp i dagen.

Så kan man si at hun ikke skulle rotet rundt i leiligheten hans. Og at han skulle ha fortalt henne om dette mye tidligere.

Men det er ikke poenget her, for tilfellet over er bare et tenkt eksempel. Et eksempel på hvordan det kan gå til at en person med et (alvorlig for ham) handikapp, treffer en person å bli glad i.

Spørsmålet blir hvordan ville DU (helt ærlig nå!!) ha håndtert situasjonen om du kom i den??

Ville du ha trukket deg unna, eller ville du ha sett forbi dette meget flaue for ….dere begge faktisk?

Gjest minekvisten
Skrevet

nei altså...ser bare ikke helt for meg han si "du,forresten...det er noe jeg må fortelle deg..jeg bruker bleier" altså..hvem hadde vel sagt noe sånt?så tidlig i "forholdet"? dessuten nekter jeg å tro at det ike er noe han kan gjøre med det..trodde ikke det var særlig mange voksne som måtte bruke bleier..(utenom kvinner med urinlekkasje som bruker slike bind for dette..)

Skrevet

"Spørsmålet blir hvordan ville DU (helt ærlig nå!!) ha håndtert situasjonen om du kom i den??"

Jeg skal være så ærlig at jeg sier at jeg tør ikke gi deg et svar på det. Vet rett og slett ikke hvordan jeg ville ha reagert før jeg selv hadde vært i situasjonen.

Luna21365380663
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort eller sagt. Men noe som vises tydelig her, er at generelt har msk sex alt for tidlig i et forhold. Kanskje de burde vært bedre kjent før de hoppet til køys, slik at de faktisk visste om det før, og kanskje de burde hatt såpass stor tillit til den andre, i og med at de faktisk har SEX, som er ganske stort, at de hadd eturt å sagt det FØR en slik flau situasjon. Eller kanskje de burde vært så glade i hverandre FØR de hadde sex, at slike ting ikke gjorde noe for forholdet deres.. Men vi lever jo ikke i en idealistisk verden, og folk flest ville vel vært høflige, og så skygget banen gradvis, og på en kald, høflig nordisk måte.. Uff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...