Gjest utslett Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Mannen i huset har fått kløende utslett på magen,bare rundt navlen. Det er hundrevis av små røde prikker tett i tett og de klør noe gruelig. Allmenntilstanden er fin. Hva kan dette være? 0 Siter
Moraki Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Det kan være allergi fra bukse-knappen. Jeg fikk det av metallknappene på jeansene mine da jeg var yngre. 0 Siter
Gjest utslett Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Det kan være allergi fra bukse-knappen. Jeg fikk det av metallknappene på jeansene mine da jeg var yngre. Synes da det er litt langt fra bukseknappen til navlen,men kanskje den kommer i kontakt når han sitter? Han har også litt utslett på hendene fra håndledd til begynnelse av fingrene. Men det er ikke umulig at han har fått nikkelallergi for han har både astma og allergi. 0 Siter
Moraki Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Synes da det er litt langt fra bukseknappen til navlen,men kanskje den kommer i kontakt når han sitter? Han har også litt utslett på hendene fra håndledd til begynnelse av fingrene. Men det er ikke umulig at han har fått nikkelallergi for han har både astma og allergi. Da er det nok et eller annet han er allergisk mot ja. Hvis han ikke sikker med hendene nedi buksa hele dagen da. Neida, den var stygg :-) Ta en allergitest, så finner dere det ut. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Så pussig, for akkurat det samme la jeg merke til hos 2-åringen min i kveld! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.