Gjest sykepleierstudent83 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jeg går første året på sykepleierutdanningen. Jeg har veldig lyst til å ta de to siste årene i Hellas, er det mulig? I såfall, hva kan jeg gjøre for å ordne dette? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Hva med å snakke med en utvekslingsorganisasjon som formidler jobber utenlands. Vet ikke hva det skulle være i øyeblikket. Kan du få noen form for rådgivning på dette? Det er jo viktig at utdannelsen blir godkjent når du kommer tilbake igjen også. Vet at du kan ta to år i Australia og få det godkjent. Tror nok at man kan få til det meste, men regn med litt byråkratisk arbeid lykke til 0 Siter
Gjest sykepleierstudent83 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Hva med å snakke med en utvekslingsorganisasjon som formidler jobber utenlands. Vet ikke hva det skulle være i øyeblikket. Kan du få noen form for rådgivning på dette? Det er jo viktig at utdannelsen blir godkjent når du kommer tilbake igjen også. Vet at du kan ta to år i Australia og få det godkjent. Tror nok at man kan få til det meste, men regn med litt byråkratisk arbeid lykke til takk for svar! ps jeg har ikke tenk å komme tilbake til norge. 0 Siter
pirko Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Hva med å snakke med en utvekslingsorganisasjon som formidler jobber utenlands. Vet ikke hva det skulle være i øyeblikket. Kan du få noen form for rådgivning på dette? Det er jo viktig at utdannelsen blir godkjent når du kommer tilbake igjen også. Vet at du kan ta to år i Australia og få det godkjent. Tror nok at man kan få til det meste, men regn med litt byråkratisk arbeid lykke til Du må melde deg opp i utenlandsklassen...på 2 året er det 1 internasjonal klasse og 2 vanlige. Kjenner to som er på Hawaii nå(de går 2 året på hio) 0 Siter
pirko Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Du må melde deg opp i utenlandsklassen...på 2 året er det 1 internasjonal klasse og 2 vanlige. Kjenner to som er på Hawaii nå(de går 2 året på hio) Den internasjonale klassen søker du på i 1 året 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.