Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka sier folk her inne til partneren under akten?

har hatt jevlig sex med en jente og der kommer det mye grisepreik ut. ble nesten paff første gangen hun begynte:)

Gjest kosemor
Skrevet

Kommer ann på humøret, men sier ofte hva jeg vil han skal gjør med meg og er flink til å si hvor utrolig deilig det er.

(Har en fantastisk elsker i mannen min)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg snakker stort sett om vær og vind, den siste hockeykampen og hva jeg gjorde i jula.

Skrevet

Jeg snakker stort sett om vær og vind, den siste hockeykampen og hva jeg gjorde i jula.

Jeg regnet ikke med et annet svar enn dette fra deg. Trøste meg....

Skrevet

Ja, gud forby...humor skal vi ikke ha. Nei, la oss alle ta oss selv riktig så selvhøytidelig, så blir ting så hyggelige :-)

"............................"

Skrevet

*lol*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal jeg svare seriøst?

Sex handler om instinkt. Du planlegger ikke på forhånd hva du skal si. Det kommer av seg selv. På samme måte lærer man ikke opp en madrass av et stilleliggende kvinnfolk hvordan hun skal oppføre seg i senga. Det går av seg selv - hvis hun er et seksuelt vesen og eier seksuelt talent.

Det å pugge noe, det være seg stillinger, bevegelser eller ord, er talentløst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...