Gjest littitvil Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Samboeren min driver et lite firma, og jeg jobber bare som vikar i helsevesenet. Jeg har hjulpet han på jobben når det har vært mye å gjøre. Nå kan jeg få jobbe med et nytt spennende prosjekt han skal starte opp. Vi kommer til å jobbe med hvert vårt, men likevel i samme bygning, samme pauserom osv. Mange fraråder oss å jobbe sammen, men jeg ser jo også at mange klarer fint å jobbe sammen. Tannlegen min og tannlegesekretæren har det kjempefint sammen, og de jobber ganske tett på hverandre! Klart det har både fordeler og ulemper å jobbe sammen. Her kan jeg også regulere min egen arbeidstid, tjene bra og en spennende jobb. Ulempene er jo at det bare er mannlige kollegaer der, jeg trenger ofte hjelp av samboeren min og kanskje vi lett begynner å krangle. Han er en annen person på jobb og privat. Han kan være litt "sjef" på jobben, men verdens snilleste hjemme. Hva ville dere valgt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171755-ville-du-jobbet-sammen-med-mannen-din/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kommer litt an på Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har prøvd å arbeide "nært" mannen min, på to ulike måter. Da vi arbeidet i samme firma gikk det veldig fint, var bare hyggelig og praktisk, felles referanseramme. Flere år senere prøvde vi å starte firma sammen, hjemmefra. DET ble for mye, trang økonomi, 24 timer i døgnet sammen, ingen kollegaer, bare de kundene vi klarte å skaffe oss i en treg oppstart. Jeg savnet mest av alt flere kollegaer, og inspirasjon - vi dro hverandre ned på dårlige dager, og ikke nok opp på de gode. Jeg oppleve også at for oppstart i en tøff bransje ble det litt 1+ 1 er 1 1/2, ikke 1+1 er 3 som der bør være for å få firmaet til å gå. Så vi ga opp etter ett drøyt år. Har fortsatt firmaet som hobby, og er fortsatt gift - og planlegger å fortsette med det. Hadde jeg vært deg, og hatt lyst til å prøve, ville jeg gjort det - men med øynene og rettrettmulighetene åpne. Går det ikke, så innse det mens ekteskapet fortsatt holder. Jeg opplever at vårt forsøk har brakt oss nærmere sammen, men ett år til ville ekteskapet neppe overlevd under så trange kår som vi hadde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171755-ville-du-jobbet-sammen-med-mannen-din/#findComment-1130388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.