Gå til innhold

Hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest umulig å si

Enig med (jeg tror) SDD sier. Det er umulig å fortelle _alt_, da må man jo beskrive konsistensen på avføringen i ytterste konsekvens.

Å definere hva som er relevant å fortelle i et forhold, er jo en individuell avgjørelse.

Noen ting er opplagt interessante for en partner, men mange ting vil være viktige for meg og uvesentlige for partner.

jeg har ingen interesse / lyst til å vite om (alle) kjærestens ekser, men ønsker å vite om han har hatt et forhold tidligere, til noen han eller jeg omgås i dag.

Andre øsnker å vite det aller meste om eksens tidligere liv.

jeg øsnker å vite om det som har satt spor / gjort ham til den han er i dag, men det er jo umulig for også ham å vite 100%.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171775-hva-mener-dere/#findComment-1130580
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke intressert

Jeg forteller absolutt alt. Ikke alltid like populært hvis jeg har diare og føler for å blottlegge meg fullstendig i forhold til hva jeg så i skåla etter utslipp.

Seriøst?

Kjæresten min er nemmelig slik og jeg kan ikke fordra det og det vet han likevel forteller han meg om avføringen sin.

Hvorfor gjør gutter slik og hva kan jeg gjøre for å stanse det??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171775-hva-mener-dere/#findComment-1131090
Del på andre sider

Det spørs om hva du mener en skal fortelle? Jeg tror det er viktig å være åpen på det meste for å være trygg på hverandre, gå å "lure" er ikke godt, hvorfor ha hemligheter når man har bestemt seg for å dele samliv sammen! Tror ikke du mente at man skal vite om hva slags avføring man har, eller???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171775-hva-mener-dere/#findComment-1133264
Del på andre sider

Annonse

Det spørs hva du mener med å "fortelle alt".. Jeg forteller min samboer alt som har større betydning for vårt forhold, og det essensielle i mine følelser, meninger og verdier. Jeg skjuler lite eller ingenting når det gjelder slikt, fordi jeg ikke har noe å skjule. Jeg forteller ham det meste om det meste, og det samme gjør han. Sånn sett lyver vi ikke for hverandre, og holder svært lite skjult for hverandre.

Men som SDD så flott illustrerer, er det ikke alt det er nødvendig å legge ut om. Detaljer om avføring- evt sexdetaljer om ekser osv- har jeg intet ønske om å vite noe om, ei heller berette for ham. Dette er totalt irrelevant for vårt forhold. Selvsagt vet jeg om at han har hatt forhold før, generelle opplysninger om at han har hatt en samboer før meg osv- det samme gjør han om meg og mitt liv- men detaljer kan man spare hverandre for.

På samme måte forteller jeg ham ikke hver minste lille ting en venninne har sagt til meg ved et møte, eller enhver detalj fra en venninnekveld ute på byen, og jeg forlanger heller ikke at han skal det. MEN jeg forventer at man forteller hverandre om ting som er viktige for forholdet, er mest mulig åpen og kan stole på hverandre, og informerer dersom noe skulle være en trussel mot forholdet.

Inntil det skjer stoler jeg på at han ikke har noen skumle hemmeligheter for meg, og forventer at han har samme tillit til meg.

Puuhh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171775-hva-mener-dere/#findComment-1137084
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...