Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt to forhold de 10 siste åra. Er alenefar til ei jente på 9. Har vært singel i ett års tid nå og vil så gjerne treffe noen ny. Siden jeg ikke har muligheten til å ut på sjekkern i helgene lurer jeg på om noen har forslag på hvordan man skal komme i kontakt med jenter. Er også litt sjenert så det hjelper ikke så my det heller. Dette ble ett dumt innlegg men håper noen skjønner hva jeg mener og gir meg et svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171776-kontakt-men-ikke-p%C3%A5-fylla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, litt vanskelig dette uten å si at du må overvinne sjenertheten din. Kansje en av kontakt stedene på nettet er løsningen....

Spør deg selv hvorfor du ikke tør møte noen ute?? om du tror alle er selvsikre så tar du feil:-) Lykke til.

ps.. selv så traff jeg min mann på "Nettvenn" for tre år siden, vi giftet oss i Roma sommeren 2004... ;-) vi har det fortsatt like bra...... Mitt råd er vel egentlig å tro på deg selv og at det finnes noen for oss alle der ute:-) KLEM!

hei, litt vanskelig dette uten å si at du må overvinne sjenertheten din. Kansje en av kontakt stedene på nettet er løsningen....

Spør deg selv hvorfor du ikke tør møte noen ute?? om du tror alle er selvsikre så tar du feil:-) Lykke til.

ps.. selv så traff jeg min mann på "Nettvenn" for tre år siden, vi giftet oss i Roma sommeren 2004... ;-) vi har det fortsatt like bra...... Mitt råd er vel egentlig å tro på deg selv og at det finnes noen for oss alle der ute:-) KLEM!

Jeg traff også min samboer gjennom Nettvenn. Vi har nå vært sammen i snart 3 år og har fått en sønn ilag. Så det er mulig å finne seg noen på nettet:-)

Gjest det mener jeg

Hva med å gå på café med venner? Om du bor i Stavanger: Folken! Møtte forresten min mann på diskotek.. Men jeg mener at det ikke er lett å finne den rette på byen. Inviter venner og venners venner på besøk; kanskje noen har med en kjekk jente?

Jeg traff også min samboer gjennom Nettvenn. Vi har nå vært sammen i snart 3 år og har fått en sønn ilag. Så det er mulig å finne seg noen på nettet:-)

Må vel prøve Nettvenn. Det hørtes ikke så dumt ut. Problemet med å be hjem venner er at x min er blitt sammens med min tidligere bestevenn, og de har etter det prøvd alt de kan får å gjøre livet surt for meg. Dermed har jeg ikke så mange venner igjen som jeg kan stole på.

Gjest Elextra

Det er kun unntaksvis at sjekkingen i helgene fører til faste forhold (jada, jeg vet jo at det skjer). De fleste treffer sin kjære på andre måter. Et visst sosialt liv er absolutt en fordel i så måte, da treffer en både venner og venners venners venner...

Annonse

Gjest er det sant?

Det er kun unntaksvis at sjekkingen i helgene fører til faste forhold (jada, jeg vet jo at det skjer). De fleste treffer sin kjære på andre måter. Et visst sosialt liv er absolutt en fordel i så måte, da treffer en både venner og venners venners venner...

Er det statistikker som viser det.

Synes bare at de fleste parene i min bekjentskapskrets har truffet hverandre ute på byen....men kanskje de er unntakene...?

Gjest Elextra

Er det statistikker som viser det.

Synes bare at de fleste parene i min bekjentskapskrets har truffet hverandre ute på byen....men kanskje de er unntakene...?

Nei, har ingen statistikk på det, men mener å ha lest det. Og få i min bekjentskapskrets har truffet hverandre på byen, selv om de fleste er litt på sjekkern på byen når de er single.

Gjest er det sant?

Nei, har ingen statistikk på det, men mener å ha lest det. Og få i min bekjentskapskrets har truffet hverandre på byen, selv om de fleste er litt på sjekkern på byen når de er single.

:-)

Har liksom ikke tenkt så mye over det, men vet at mange snakker om at man ALDRI kan treffe sin store kjærlighet ute på byen.

Det gjorde jeg - og det var ikke en sånn sjekking blant to dritings mennesker. Tror mange tenker at det er sånn det er iksom....men nei

Gjest Elextra

Har liksom ikke tenkt så mye over det, men vet at mange snakker om at man ALDRI kan treffe sin store kjærlighet ute på byen.

Det gjorde jeg - og det var ikke en sånn sjekking blant to dritings mennesker. Tror mange tenker at det er sånn det er iksom....men nei

Jeg har aldri hatt en så bastant oppfatning, jeg har bare erfaring med at det sjelden blir noe ut av flørt på byen.

På den annen side kjenner jeg til mange eksempler på at follk har truffet hverandre via venner eller på andre måter, for så senere å sjekke hverandre opp på byen når de treffes igjen! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...