Gå til innhold

Begynt planleggingen så smått...

Anbefalte innlegg

Tenkte å hilse på dere alle sammen, er ikke fast bruker _her inne_ enda, men håper å snart bli det. :D

Har fulgt med siden Cecily fikk mast seg til dette nye forumet, og syns det er kjempesupert med et eget fora til oss prøvere. ALL ROS TIL CECILY, og selvfølgelig lykke til!

Jeg og sambo har pratet om å prøve å få nummer to i juli, sånn at det skal passe best mulig med min utdanning, og selvfølgelig fordi jeg gjerne ønsker at snuppa og "nykommeren" skal bli tettest mulig. Eneste andre alternativ hadde vært å vente til jeg er ferdig med skolen, men da er jo snuppa minst fem år før nestemann kommer, og det syns jeg er litt mye.

Vet at jeg kanskje virker litt kravstor som legger ut med planlegging, og at "sånn og sånn skal det være" og "da og da passer det at neste kommer", men det er overhodet ikke meningen! Det er bare et veldig høyt ønske!

Det blir vel til at jeg mer eller mindre bosetter meg her inne sammen med dere etterhvert, men inntil videre vil jeg bare ønske dere alle sammen LYKKE TIL MED PRØVINGEN, krysser fingrene for dere alle!

Mvh fast bruker som ønsker å være anonym inntil videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171820-begynt-planleggingen-s%C3%A5-sm%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh! Takk for rosen!

c",)

Jeg smugleste en god stund inne på graviditetsforumet og maste litt der inne også, men det føltes litt rart å være der inne. Jeg kort og godt elsker dette forumet, hehe..

Jeg opplever deg ikke som kravstor eller naiv for å ønske et barn til et spesielt tidspunkt fordi det passer best slik. Babyer er tydeligvis ikke lettlaget i mitt tilfelle, men jeg blir absolutt ikke provosert av at andre har spesifikke ønsker. Jeg tipper du vet at det ikke er å knipse med fingrene og så er det laget et søsken til jenta di. Det er derfor ikke særlig vits i å kommentere andres ønsker, håp og forventninger.

Skriv inn og fortell hvordan ting utvikler seg, det er fint å ha flere som en kan diskutere med og få hjelp og støtte av. Dessuten så er jeg oppriktig interessert i å høre om hvordan det går med alle her inne, smuglesere eller ikke.

Vi tenkte at det hadde passet kjempefint med baby til sensommeren/høsten, men tenkte at det aaaldri kom til å gå, siden det virker så komplett umulig å bli gravid. Særlig om man leser på Bli Gravid-forum...

Men det ble full klaff på andre forsøk, og når har vi termin i begynnelsen av september, om bare alt går bra :)

Så bare planlegg dere! Det KAN gå akkurat som dere håper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...