Gå til innhold

Krampe/stikking i livmor

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert med legeskrekk

Har hatt smerter i livmor med ujevne mellomrom ca 2 mnd. Det stikker til, noen ganger ganske voldsomt, andre ganger er det mer en slags krampe. Andre ganger er det bare en svak smerte. Det hjelper litt å holde knytteneven hardt på magen der det stikker, iallefall innbiller jeg meg det. Jeg tror det må være fra livmoren for det er langt ned i lysken, på høyre side.

Jeg er 35 år, og er ikke gravid. ( Har spiral.) Har også lagt på meg (altfor) mye de siste mnd, vet ikke hvorfor, men det kan være noe som kommer med alderen? Kanskje derfor jeg har fått disse smertene?

Noen med erfaringer med slikt? Kan det være eggløsning kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171929-krampestikking-i-livmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde lignende smerter for 7 år siden. da gikk jeg til legen, og fikk svar at jeg hadde eggstokk-betennelse. jeg fikk en kraftig pencelinkur med en gang. jeg ville tatt meg en tur til legen selv om du har legeskrekk. det KAN jo være at spiralen ikke er skikkelig på plass. men det burde du vel kjent en liten stund etter du hadde fått satt den inn.

bit tenna sammen og gå til legen. det kan være noe alvorlig, og det trenger ikke være noenting. håper du blir bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...