Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest åjada23
Skrevet

Eg kunne gjerne tenkt meg å lært meg det meste om kvinners underliv og hvordan sende de til himmels, så noen som har noen nettsider til meg?

Gjest Mr Papp
Skrevet

takker..no har eg lest meg grønn.. va ikkje så mye nytt men alltid hyggelig å lære noe nytt:)

En hund er ingen katt, men en katt er en hund.

Skrevet

I tillegg til å lære alt om kvinnens underliv kan du kurse deg i tantra og lese Kama Sutra.

Lykke til!

Gjest åjada23
Skrevet

I tillegg til å lære alt om kvinnens underliv kan du kurse deg i tantra og lese Kama Sutra.

Lykke til!

fant ikkje dette tantra greiene eg

Skrevet

Kjøp en sexbok, f.eks. "Sex, jatakk" av Gro Isachsen eller "Hot Sex" av Tracy Cox. Eller noe i den duren.

Kjempebra at du vil lære mest mulig for å kunne gi god "service":-)

Skrevet

En hund er ingen katt, men en katt er en hund.

Fysikk og psykologi:-)

DET HØRER ISAMMEN!!

ta med begge deler håper jeg:-)

Skrevet

Fant ikke??????

Det finnes lass på lass med bøker om emnet, og på internett mangler det heller ikke på informasjon.

"............................."

Skrevet

På enkelte yogaskoler er der kuser i tantra for par, sannsynligvis? med fokus på det seksuelle. Søk ellers på nettet eller biblioteket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...