Gå til innhold

Det store suget ved første berøring - en betingelse?

Anbefalte innlegg

Sitter og funderer litt om dagen. Som noen nok har fått med seg så møtte jeg en kvinne - en helt fantastisk som sådan - for noen måneder siden. Vi har begge en ganske klar preferanse for eldre kvinner. Jeg er 5 år yngre enn henne, men vi fann hverandre attraktive, lell.

I starten var jeg ganske avventende og jeg var nok også direkte avvisende ved 1-2 anledninger. Hun har aldri opplevd problemer i starten før, mens jeg aldri har opplevd annet enn problemer i mitt tidligere parforhold. Pga min holdning i starten lukket X av for følelsene, det legger hun overhode ikke skjul på (nå). Da jeg først slapp henne innenfor (i hjertet...) var jeg ikke i tvil om at jeg ville ha henne, og viste heller aldri noe annet. Hun har vært i tvil.

Da jeg var på lang utenlandsferie fann X seg selv plutselig i armene på en kollega og de kysset (edru). Dette har jeg ikke noen problemer med. Livet er ikke perfekt, ei heller X.

X avsluttet det hele da jeg kom hjem fra ferie.

Vi er ikke i tvil om at vi er veldig begeistret for hverandres person, at vi finner hverandrre tiltrekkende og sexy. MEN, vi begge har manglet det O'Store Suget.

Jeg har hele tiden tenkt at det kan jo dukke opp - selv om jeg - og hun også - alltid tidligere bare har gått for "kjærlighet ved første blikk". X tviler på at det kan komme, siden det ikke var der fra starten.

Til slutt skal det sies at vi nok, helt konkret kysser litt forskjellig, men jeg er da så optimistisk at jeg tror at vi kunne smeltet mer sammen sånn sett når vi fikk mer tid sammen. Samtidig skal det sies at sexen vår har vært veldig god, vi er åpne og jeg må si at hun iallefall har reagert veldig sterkt seksuelt og beskriver det som en sammensmeltning som hun ikke har følt før. For mitt vedkommende kom tårene til syne flere ganger fordi jeg syntes vi hadde det så godt.

Nå lurer jeg på om det er flere som har tanker rundt, eller erfaring med, at det store suget ikke har vært der fra starten - og hvordan forholdet har utviklet seg videre?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...