Gå til innhold

Gutt 32 drømmer om jente 15-18

Anbefalte innlegg

Gjest Kjekken med kjeppen

Er en gutt på 32 som fantaserer mye om å ha sex med en jente i alderen 15-18 år. Er dette vanlig blandt oss gutta? Hva mener jentene om dette. Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan få realisert min fantasi? Noen jenter i denne alderen som har en mening. Synes unge jenter er bare nydelig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172141-gutt-32-dr%C3%B8mmer-om-jente-15-18/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

5

• cecily

4

• trb

3

• Maggi

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Clue1365380406

Så du skal BRUKE unge jenter for å realisere din fantasi??

Jenter som kanskje ikke har hatt en eneste seksuell erfaring ennå, skal du ha kun for din egen fornøyelse?

Herregud!!!

Snakk om egotripp!

Jenter i den alderen (uten at jeg utelukker andre) trenger ømhet, forståelse og forsiktighet. Ikke en gammel gris som vil utnytte dem for sine fantasier!

Annonse

Lite smart å skrive femten.. Når regelverket sier 16.. Dvs at du sier du selv er pedofil..

Men det er faktisk mange 18 åringer som tenner på tanken. Men tror neppe en 15 åring tenker på det. Da må du hete Brad Pitt i tilfelle.

Revurder tankene dine og hold dem for deg selv.

Gjest kloetta

Det er veldig forskjell på 15 og 18 år! Da jeg var 18-20 kikket jeg litt på menn i 30-årene og var litt småforelska i en eller to, men på ingen måte interessert i 30-åringer generelt. Og jeg ønsket meg jo en kjæreste, ikke en elsker. Du er ingen gutt, men en gammel mann for en tenåring. Kunne du tenke deg å omgåes tenåringer på mandre arenaer enn i senga? Jeg lå med en 36-årig (små-)jentefut da jeg var 18, og det var ingen "høydare" på noen som helst måte, så da ble jeg kurert for den "mer erfaren og spennende med eldre menn" teorien.

En mann som kaller seg kjekken med kjeppen, høres ikke bra ut for ei ung uerfaren jente, så jeg håper egentlig du ikke finner noen. Å gi deg råd til hvordan lure småpiker til sengs gidder jeg ikke, det burde en voksen mann holde seg for god til.

En 15-åring er et barn.

Lite smart å skrive femten.. Når regelverket sier 16.. Dvs at du sier du selv er pedofil..

Men det er faktisk mange 18 åringer som tenner på tanken. Men tror neppe en 15 åring tenker på det. Da må du hete Brad Pitt i tilfelle.

Revurder tankene dine og hold dem for deg selv.

Pedofili dreier seg ikke om alder, men om tiltrekning pga ennå ikke ferdig utviklet kropp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...