Gå til innhold

Gutt 32 drømmer om jente 15-18

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

5

• cecily

4

• trb

3

• Maggi

3

Mest aktive i denne tråden

Hvis man tenner på noen FORDI dem er 15, eller 10 for den saks skyld. Da ER man pedofil. Da er det alderen som tenner.

Jeg er ikke sikker på det der, du... pedofili mener jeg bestemt betyr at man tiltrekkes av "barnlige" trekk. Denne definisjonen er universell, og tar ikke hensyn til at seksuell lavalder i noen land er 14 og i andre land er 20 år.

Hvis man tiltrekkes av noen _utelukkende_ fordi de er 15, uavhengig av kroppslig utvikling, vil jeg ikke si det er pedofil. Da må det være en eller annen slags "aldersfili".

Hvis man tenner på noen FORDI dem er 15, eller 10 for den saks skyld. Da ER man pedofil. Da er det alderen som tenner.

Hei,

Pedofile tiltrekkes av at barnets kropp nettopp ikke er utviklet.

Hvis fyren er tiltrukket av 15 åringer er han kanskje en umoden drittsekk, men ikke spesifikt pedofil.

Idioti er det uansett - en 15 åring er et barn, og ikke noe "objekt" for en 32-åring.

Med vennlig hilsen

Annonse

Når en på 32 tiltrekkes av en mindreårig, høres det veldig pedofilt ut i mine ører.

Hei,

Det er en forskjell mellom "mindreårig" (altså, i dette tilfellet 15 år) og pedofili. Den pedofile tiltrekkes spesifikt av ikke-utviklede barn.

Begge deler er selvsagt like ulovlig å realisere, men de er likevel forskjellige.

Med vennlig hilsen

Hei,

Det er en forskjell mellom "mindreårig" (altså, i dette tilfellet 15 år) og pedofili. Den pedofile tiltrekkes spesifikt av ikke-utviklede barn.

Begge deler er selvsagt like ulovlig å realisere, men de er likevel forskjellige.

Med vennlig hilsen

En 15-åring er mindre utviklet enn en 30-åring. Det er mer pervo å tenne på femåringer enn 15-åringer, men like fullt er det pervo for en 32 år gammel mann å tenne på en 15-åring. Det er umodne, uskyldige kropper som ikek matcher modningsnivået til en 32-åring. Pedofili er ikke avgrenset mun til de helt uuvtviklede kroppene. I min verden er det samme sak om piken er 16, men da er det ikke lenger straffbart.

En 15-åring er mindre utviklet enn en 30-åring. Det er mer pervo å tenne på femåringer enn 15-åringer, men like fullt er det pervo for en 32 år gammel mann å tenne på en 15-åring. Det er umodne, uskyldige kropper som ikek matcher modningsnivået til en 32-åring. Pedofili er ikke avgrenset mun til de helt uuvtviklede kroppene. I min verden er det samme sak om piken er 16, men da er det ikke lenger straffbart.

Hei,

Joda, det er både umoralsk, og mye annet - men ordet "pedofili" går spesifikt på "ikke-utviklede" kropper. Poenget for *pedofile* er nettopp at ungen ikke er utviklet, men kanskje 4-9 år.

Og selvsagt har ikke en 32 åring noe å gjøre med en 15 åring overhodet. Det er heldigvis strengt ulovlig.

Med vennlig hilsen

Det er tydelig at det er misforståelser ute og går ang pedofilibegrepet. For noen år siden var "incest" for mange det samme som å tenne seksuelt på barn, uansett slektsfohold eller ikke, men det var likevel feil bruk av begrpet.

Pedofili er og blir tiltrekning mot umodne, dvs barnlige, kropper, og er i utgangspunktet ikke relatert til alder

Ligger ikke svaret i ordets betydning, da? Ped- = barn, -fil= som er glad i.

Saa det er nok bare én maate aa tolke dette ordet paa, ville jeg tro...

Annonse

Om du endrer spørsmålet slik jeg har endret overskriften, er det vanlig og helt greit.

Jenter er forskjellige. Noen kunne ikke tenke seg det. Andre vile synes det var helt topp.

Jeg tror nesten det passer bedre med:

"Mann" 32 drømmer om jente 16-18...

Er man 32 år så er man en voksen mann, og ikke en gutt...

Gjest Ugga Bugga

Så du skal BRUKE unge jenter for å realisere din fantasi??

Jenter som kanskje ikke har hatt en eneste seksuell erfaring ennå, skal du ha kun for din egen fornøyelse?

Herregud!!!

Snakk om egotripp!

Jenter i den alderen (uten at jeg utelukker andre) trenger ømhet, forståelse og forsiktighet. Ikke en gammel gris som vil utnytte dem for sine fantasier!

Du skriver:

"Jenter i den alderen (uten at jeg utelukker andre) trenger ømhet, forståelse og forsiktighet. Ikke en gammel gris som vil utnytte dem for sine fantasier!"

Kan du ikke tenke deg at noen av dem kanskje trenger sex også?

Clue1365380406

Du skriver:

"Jenter i den alderen (uten at jeg utelukker andre) trenger ømhet, forståelse og forsiktighet. Ikke en gammel gris som vil utnytte dem for sine fantasier!"

Kan du ikke tenke deg at noen av dem kanskje trenger sex også?

Jo, selvfølgelig.

De trenger kanskje å møtes med forståelse, ømhet osv nettopp når de har sex.

Ikke kun å bli brukt for at en annen skal få tilfredsstilt seg uten tanke for jentas følelser.

Det var det jeg mente.

Gjest Ugga Bugga

Jo, selvfølgelig.

De trenger kanskje å møtes med forståelse, ømhet osv nettopp når de har sex.

Ikke kun å bli brukt for at en annen skal få tilfredsstilt seg uten tanke for jentas følelser.

Det var det jeg mente.

Jo, men hvis begge gjør det frivillig, og ingen ønsker noe annet enn sex, hvordan kan man da si at den ene "bruker" den andre?

Jo, men hvis begge gjør det frivillig, og ingen ønsker noe annet enn sex, hvordan kan man da si at den ene "bruker" den andre?

Hei,

Det er selvsagt ikke alltid slik, men når det er snakk om en voksen 32 åring, og en (kanskje umoden og usikker) 16 åring (som omtrent er et barn) så er grensene for hva som er "frivillig" ganske udefinerte, ikke sant?

Med vennlig hilsen

Gjest Ugga Bugga

Hei,

Det er selvsagt ikke alltid slik, men når det er snakk om en voksen 32 åring, og en (kanskje umoden og usikker) 16 åring (som omtrent er et barn) så er grensene for hva som er "frivillig" ganske udefinerte, ikke sant?

Med vennlig hilsen

Jo, jeg er enig i det. En 32-åring bør nok gå forsiktig fram i så fall.

Men når man er 16 regnes man faktisk som voksen i seksuell forstand.

Jo, jeg er enig i det. En 32-åring bør nok gå forsiktig fram i så fall.

Men når man er 16 regnes man faktisk som voksen i seksuell forstand.

Hei,

Jo, men man burde kanskje hatt (frem til 18 år) en "maks 7 års alders-forskjell" lov, slik at man forhindret at 50 åringer overtalte 16-åringer til "frivillig" sex?

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...