Gå til innhold

hvis jeg vil ha en jente..

Anbefalte innlegg

Næsj..skjerp deg nå, damedame. Hva med gode gamle Koss og skøytegutta da? Der har du hel tricot og skikkelige lår. Kom ikke å si at du så 1500m i OL på Lillehammer mens du vendte deg bort og stirret inn i veggen!*fnys*

Jeg ser vel bare bakdelene på ...eller med... menn ;)

Nei, den var stygg. Beklager.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

8

• damedame

6

• Prozak

4

• cecily

4

Jeg ser vel bare bakdelene på ...eller med... menn ;)

Nei, den var stygg. Beklager.

Helt enig med deg, jeg liker heller ikke menn i sykkelshort, eller hårete mannebein, hårete brysttkasser, osv. Dette er faen steike meg ikke mye pent. Nei, la oss sikle på jentene:-)

Vi to er jaggu like i smak:-))

skorpionfisken

Joda, i en kort sykkelbukse. Men nå var jo det snakk om menn - og meg bekjent - ikke om å tenne på, men å finne noe sexy eller ei.

Å finne noe sexy og å tenne på.

Hmmm, mulig jeg er snever, men det er det samme for meg. Jeg tenner på det jeg finner sexy....

Annonse

Nå beveger vi vel oss inn på diskusjonen om hva def. for mann vs. gutt er?

I denne sammenhengen er det hannkjønn over min. 25 år som er maskulin og innehar en godt trent bakende..

...og det tipper jeg ikke er en beskrivelse av innleggsstarter. Alderen, altså.

":.........................."

Gjest sylvestre

Helt enig med deg, jeg liker heller ikke menn i sykkelshort, eller hårete mannebein, hårete brysttkasser, osv. Dette er faen steike meg ikke mye pent. Nei, la oss sikle på jentene:-)

Vi to er jaggu like i smak:-))

Heter ikke sykkelbukse.

Døvstumbukse!

Gjest Mr Papp

Næsj..skjerp deg nå, damedame. Hva med gode gamle Koss og skøytegutta da? Der har du hel tricot og skikkelige lår. Kom ikke å si at du så 1500m i OL på Lillehammer mens du vendte deg bort og stirret inn i veggen!*fnys*

1.51.29. Var tida. Verdensrekord, den gangen. 6.34.96 på 5000. Også verdensrekord. Og ikke minst 13.30.55 på 10000, som en del sliter med den dag i dag, selv med klappskøyer.

1.51.29. Var tida. Verdensrekord, den gangen. 6.34.96 på 5000. Også verdensrekord. Og ikke minst 13.30.55 på 10000, som en del sliter med den dag i dag, selv med klappskøyer.

Hehe, ja det var litt av en Olympiade for Koss. Husker jeg stod i gågata på Lillehammer og så på 5000meteren i et butikkvindu med tv sammen med hundre andre. Morsomt:)

Annonse

Kle deg i bukser som fremhever rumpa di -det er dritsexy.

Stramme mannerumper er ihvertfall motivasjon nr1 for å gå i treningsstudio..*sikle*

men duh..vent ihvertfall til du vet hva hun heter før du drar henne med inn på et kott og knuller henne..

;-)

og du mener at du husker navnet på alle du har dratt med deg inn på kottet???

nuvell

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...