Gå til innhold

hyttetur-HVORDAN??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ber ikke om det. De som ber deg gå i den slags plagg er uten tvil jenter som er misunnelige på deg. Jenter som skammer seg over egen kropp. Du vet jo at andre jenter er jenters verste fiende.

Så ikke hør på dem. Hør på meg!

God tur, og så håper jeg du gir oss et referat fra turen. :)

Slem gutt!

Ikke ødelegg hele hytteturen her... om det er seriøst innlegg da.

Morsomt var det uansett.

c",)

Jeg ber ikke om det. De som ber deg gå i den slags plagg er uten tvil jenter som er misunnelige på deg. Jenter som skammer seg over egen kropp. Du vet jo at andre jenter er jenters verste fiende.

Så ikke hør på dem. Hør på meg!

God tur, og så håper jeg du gir oss et referat fra turen. :)

Glem det forrige innlegget mitt.

Er dette seriøst ment fra bikinidama, så ønsker jeg heller å lese referat enn å redde hytteturen hennes.

Annonse

Kjære deg.. slapp av! ; ) Du virker helt overstressa jo... Du skal vel ikke selge deg sjøl for mest penger?

Hvis du finner tonen med en av gutta, så driter han i om du har sånne eller sånne tøfler... : ) Ta på deg noe du føler deg vel i, bikini bruker man på stranda.

Joggebukse eller annen go-bukse bruker jeg alltid på hytteturer..

Du burde også slutte å se på venninna di som sjefen, du bestemmer over deg selv.. Hvis hun gjør en ting, må ikke du gjøre det og.

God tur da, og prøv å ha egen vilje og mening.. DET liker gutter. Selvsikre jenter som vet hva de vil. ikke tøser som gjør alt venninna sier og gjør og kler seg billig.

• 1 år senere...
DOKTOR-GREG

Så på tuppa du er, tror jeg at jeg hadde revurdert å overhode dra på noe hyttetur...

Hva med å heller være deg selv, framfor å prøve å være en som du tror en du ikke engang kjenner vil du skal være?

Vi gutta setter pris på jenter som er naturlige, som er seg selv og som viktigst av alt: Har humor!

Hvordan gikk hytteturen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...