Gå til innhold

spørsmål til alle foreldre som ikke lenger er sammen med partneren

Anbefalte innlegg

Gjest anomanom

Det jeg lurer på er, spesielt til dere menn; når en kvinne har født deres barn, men dere nå ikke lenger er sammen, vil den kvinnen som fødte deres aller første barn være en meget spesiell kvinne for dere sammenlignet med neste kvinne?

hilsen kvinne nr "2"

Fortsetter under...

Jeg har barn med to kvinner - to med den første, en med den siste.

Nei, den første kvinnen er det overhodet ikke noe spesielt med i den forstand at hun fødte mitt første barn. Hun er å betrakte som mor til to av mine barn, og en person jeg skal samarbeide med og ha respekt for.

Mitt eneste fokus er den kvinnen jeg er sammen med nå, og som jeg elsker over alt på jorden.

Nå er jeg jo ikke mann, men jeg har en eksmann som også er pappa'n til mine 2 barn...

...og ja han vil alltid ha en plass i hjertet mitt, og jeg vet at han sier at jeg også er spesiell for han nettopp fordi jeg er mamma'n til barna hans.

Jeg ligger ganske høyt på prioriteringslisten hans som følge av min posisjon som mamma til barna - og vise versa...

Men tror du ikke det også kommer litt an på hva slags forhold man har til hverandre etter at man har skilt lag? Vi er i hvert fall veldig gode venner og liker hverandre godt, men ikke godt nok eller på riktig måte for å leve sammen i et ekteskap.

Ja, og du kan ikke gjøre noe som helst med det.

Men du kan være deg selv og ingen annen.

selv om fra han sin side at det aldri har vært noen følelser for den kvinnen så vil hun være meget spesiell på grunn av at hun har født hans barn?

Jeg svarer her også jeg. :o)

Jeg vet jeg har en plass i min eksmanns hjerte, vet han ønsker meg alt godt videre i livet osv osv, men jeg er også brennsikker på at i hans hjerte har hans nye samboer den absolutt største plassen! :o)

Om jeg har noen spesiell plass fordi jeg hans barns mor vet jeg ikke. Må innrømme at han ikke har noen spesiell plass fordi han er mine barns far, men jeg er glad i ham på bakgrunn av alt vi har delt gjennom årene.

Alikevel har hans nye samboer ingenting å frykte! :o)

Annonse

skorpionfisken

Jeg svarer her også jeg. :o)

Jeg vet jeg har en plass i min eksmanns hjerte, vet han ønsker meg alt godt videre i livet osv osv, men jeg er også brennsikker på at i hans hjerte har hans nye samboer den absolutt største plassen! :o)

Om jeg har noen spesiell plass fordi jeg hans barns mor vet jeg ikke. Må innrømme at han ikke har noen spesiell plass fordi han er mine barns far, men jeg er glad i ham på bakgrunn av alt vi har delt gjennom årene.

Alikevel har hans nye samboer ingenting å frykte! :o)

Tiltredes, akkurat sånn har jeg det også.

Han er mine barns far, og jeg er glad for at barna har det bra hos ham og hans nye samboer, men aldri om jeg ville hatt ham tilbake. Men som venn har han en spesiell plass i mitt hjerte.

På grunn av barna blir vi aldri kvitt hverandre, så det er bare å gjøre det beste ut av det.

Jeg håper virkelig ikke at min ex samboer og snart kone deler tankene til denne trådskriveren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...