Gå til innhold

hvordan hadde dere forstått dette?

Anbefalte innlegg

Gjest annonnymm nu

hei

jeg er en jente, anonym nå..,på 22 år.

jeg er bifil, og i går var jeg ute. det var meg og ca ti andre jenter, noen kjenner jeg godt andre mindre.

Uansett, da vi var kommet ut så kjøpte hun ene jenten flere øl til meg (en av dem jeg bare vet hvem er, men ikke kjenner), jeg måtte jo selvsagt kjøpe noe til henne også, kunne jo ikke bare stå å ta i mot.

Hun ville hele tiden at jeg skulle være med ut å røyke, noe jeg også gjorde, men det var bare oss. Vi var jo flere ute.

Hun tok også hånden min, og ville holde den. Jeg gjør alltid dette med de beste vennene mine når vi er ute, men ikke med noen som jeg såvidt vet hvem er.

Det endte med at de andre gikk tidligere og vi var igjen. Hun sa hele tiden at vi skulle på nachspiel, der hvor hun bor (et stykke fra meg) så jeg sa at da kommer jeg meg ikke hjem. Men hun sa at "du skal sove hos meg". Det endte med at hun betalte taxi`n og vi gikk på nachspiel.

Ingenting skjedde, jeg gikk tidlig, bare sa at jeg ikke følte meg så god.

Etter dette har jeg ikke snakket med henne, men jeg vet at hun skal ut i morgen.

Det jeg lurer på er hvordan dere ville ha forstått dette, og hvordan skal jeg oppføre meg overfor henne i morgen dersom vi treffes?

Vi går somregel på samme sted, ikke så stort utvalg her..., så jeg kommer til å treffe henne.

please kan noen komme med tips.

hilsen en kjent her, men som nå vil være anonym:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172258-hvordan-hadde-dere-forst%C3%A5tt-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annonnymm nu

hu vil ha deg , kort og godt...

hadde jeg vært i ditt sted, ja så hadde jeg ikke tvilt i det hele tatt, hu ville hatt meg for alt i verden...

enkelt og greit

men hva skal jeg gjøre i morgen?

mine venner kan ikke forstå hva vi gjør i tilfelle, det orker jeg ikke..

alt må skje i det skjulte..

får si at hun er en venn av familien, el?

Gjest philippa

men hva skal jeg gjøre i morgen?

mine venner kan ikke forstå hva vi gjør i tilfelle, det orker jeg ikke..

alt må skje i det skjulte..

får si at hun er en venn av familien, el?

Hei!

Jeg tror også hun er interessert i deg, det var jo ganske tydelig! Men mener du at dere må ha et forhold i det skjulte fordi dere er to jenter?

Jeg har värt sammen med en i det skjulte, det gikk bra, og i dag er vi samboere. Men hun traff aldri min familie eller venner för jeg "kom ut". Det var i ca 1 år.. veldig slitsomt,spesiellt siden hun var åpen. Så du skulle kanskje spörre henne eller noe? Om du går ut i morgen også, så får du se hva hun gjör, og eventuellt pröve å prate litt mer med henne.

Gjest annonnymm nu

Hei!

Jeg tror også hun er interessert i deg, det var jo ganske tydelig! Men mener du at dere må ha et forhold i det skjulte fordi dere er to jenter?

Jeg har värt sammen med en i det skjulte, det gikk bra, og i dag er vi samboere. Men hun traff aldri min familie eller venner för jeg "kom ut". Det var i ca 1 år.. veldig slitsomt,spesiellt siden hun var åpen. Så du skulle kanskje spörre henne eller noe? Om du går ut i morgen også, så får du se hva hun gjör, og eventuellt pröve å prate litt mer med henne.

ja, men alt er så vanskelig..

jeg vil ikke at vennene mine skal vite at jeg er bifil, jeg selv har ingenting i mot det, men jeg orker bare ikke maset og ryktene.

Vanskelig. Men jeg kan ikke bare spør rett ut om hva hun mener, da er jeg redd hun liksom vil fortelle det videre og så er ryktene i gang..

Vi bor på et lite og pietistisk sørlandssted:(

Annonse

Gjest philippa

jeg vil ikke at vennene mine skal vite at jeg er bifil, jeg selv har ingenting i mot det, men jeg orker bare ikke maset og ryktene.

Vanskelig. Men jeg kan ikke bare spør rett ut om hva hun mener, da er jeg redd hun liksom vil fortelle det videre og så er ryktene i gang..

Ja du behöver jo ikke å spörre rett ut, men kanskje pröve å hinte litt? Det kan da ikke gjöre noe, siden hun var så åpenbart interessert? Det kan jo hende en heterofil hadde gjort også, for å forstå bedre hva hun ville.

Min erfaring er uansett at lesbiske/bifile jeg har mött, er veldig diskrè og hensynsfulle når det gjelder dette med åpenhet..ingen har interesse av å "oute" noen liksom, alle har jo värt i samme situation. Men du får väre åpen mot henne om at du ikke vil väre åpen om det, så får hun bestemme om hun likevel vil satse på deg.

Men selvfölgelig finns det alltid en risiko at andre får vite det når du först har sagt det til en, og eventuellt får kjäreste også.

Gjest annonnymm nu

Ja du behöver jo ikke å spörre rett ut, men kanskje pröve å hinte litt? Det kan da ikke gjöre noe, siden hun var så åpenbart interessert? Det kan jo hende en heterofil hadde gjort også, for å forstå bedre hva hun ville.

Min erfaring er uansett at lesbiske/bifile jeg har mött, er veldig diskrè og hensynsfulle når det gjelder dette med åpenhet..ingen har interesse av å "oute" noen liksom, alle har jo värt i samme situation. Men du får väre åpen mot henne om at du ikke vil väre åpen om det, så får hun bestemme om hun likevel vil satse på deg.

Men selvfölgelig finns det alltid en risiko at andre får vite det når du först har sagt det til en, og eventuellt får kjäreste også.

ja jeg vet, men jeg jobber sammen med bestevenninnen hennes..

jeg vet jo at jeg kommer til å ta kontakt i morgen, men jeg kan liksom ikke si at nå går vi. Vi skal på nachspiel, snakkes i morgen. Til mine venner altså.

Å tenk om hun ikke gidder å prate med meg en gang.

Jeg er noe betatt, men er så redd for å bli skuffet...

Gjest philippa

ja jeg vet, men jeg jobber sammen med bestevenninnen hennes..

jeg vet jo at jeg kommer til å ta kontakt i morgen, men jeg kan liksom ikke si at nå går vi. Vi skal på nachspiel, snakkes i morgen. Til mine venner altså.

Å tenk om hun ikke gidder å prate med meg en gang.

Jeg er noe betatt, men er så redd for å bli skuffet...

Ja det hörtes litt komplissert ut.. Men som sagt så tror jeg ikke hun sier det videre, om hun er l/b selv. Er hun fra samme by/sted også eller?

Om du sier hei til henne i morgen så snakker hun sikkert til deg:) Men det kan jo tenkes hun tror at du ikke er ineressert ettersom du dro tidlig fra henne i går..Men om dere får snakket litt mer, og kanskje treffes flere ganger ute, så kanskje dere kan bytte telnr, så kan dere eventuellt snakkes mer på tlf?

At du kanskje kan bli skuffet er ikke til å unngå, men ikke la deg styre av redsel.. det vil du angre på senere! Det angrer iallefall jeg på;)

Gjest Ho mor si

Hun flørtet med deg ja. Ikke ta imot så mye fra henne (øl, at hun betaler taxi og alt) hvis du ikke vil noe. Du kan jo, men det gir ut feil signaler. Det kan også være at hun bare kjøper venner, mange som gjør det. Eller at hun bare er snill...

Er du bifil eller biseksuell? Hvis det siste så er det jo bare å holde på i det skjulte. Men hvis det oppstår forelskelse og sånt så er det vel bare å ta det rolig og se hvordan dere passer sammen. Alle trenger ikke å vite med en gang. Du trenger ikke å ha unskyldning for å være me jenta hjem heller. Det er bare å si at det er ei venninne. Få jenter vil få mistanke av den grunn.

Lykke til

Annonse

Er de ekte venner, bryr de seg ikke om at du er bifil. Det har da ingenting å si for om du er en god venninne eller ikke?

Dessuten synes jeg ikke du skal undervurdere dem. Javel, det kan være vanskelig å være homofil/bifil enda, men de fleste mennesker med litt vett i hodet repsekterer deg likevel.

Vi lever i 2005!

Og som sagt, - de er da ikke noe å samle på om de ikke kan ta deg for den du er?

Lykke til anyway, jeghåper du en dag er sterk nok til å tørre å vise hele verden hvem du er, slik at du slipper å leve i skam og skjul!

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...