tigertrollet Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hva er det jeg har skryti av nå? Filmsmaken min? Er det nå jeg skal steppe inn og bekrefte at du hadde deg i går for å redde ditt gode navn og rykte?*hjelpsom* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Er det nå jeg skal steppe inn og bekrefte at du hadde deg i går for å redde ditt gode navn og rykte?*hjelpsom* Takker og bukker, men du må ikke glemme at jeg hadde meg i dag tidlig også. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Takker og bukker, men du må ikke glemme at jeg hadde meg i dag tidlig også. Stakk hun av? 0 Siter
cecily Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 javel... dette må jeg tenke litt på.. ok da... du er tilgitt siden det er deg *puh!* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Stakk hun av? Neida, hun er utrolig dannet. Pleier sjelden å stikke av. 0 Siter
Gjest ble nysjerrig nå;) Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Er det nå jeg skal steppe inn og bekrefte at du hadde deg i går for å redde ditt gode navn og rykte?*hjelpsom* er det deg ShitDiddelyDo hadde sex med? 0 Siter
petter smart Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Det var jo veldig ekstremt på dette bildet. Mer en høne-positur enn noe annet. Slett ikke sexy. Men det blir jo kjedelig om de bare står rett opp og ned, så noe må de jo gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.