Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly24

Når på dagen er det mest gunstig å ta en graviditestest?Når man lev. urinprøve hos legen skal det helst være fra morgenen...Uff,jeg klarer snart ikke vente mer,så nå må jeg snart ta en test,selv om jeg nesten vet at den blir negativ fordi det er for tidlig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172312-test-n%C3%A5r-p%C3%A5-d%C3%B8gnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ClearBlue kan man teste når tid på døgnet man vil!!! Står det i allefall på pakka!!!

HEHE den ventinga er grusom! Tok en test i går, selv om jeg vet det er i allefall 4 dager for tidlig, og som jeg venta så var den negativ!!! Skuffelsen var stor, jeg trur seriøst ikke jeg er gravid, men jeg kan jo håpe! Tester igjen på onsdag hvis mensen ikke har kommet da!!! Hvis jeg klarer å vente så lenge da!!!

Lykke til!!!

Hold oss oppdatert!!

På ClearBlue kan man teste når tid på døgnet man vil!!! Står det i allefall på pakka!!!

HEHE den ventinga er grusom! Tok en test i går, selv om jeg vet det er i allefall 4 dager for tidlig, og som jeg venta så var den negativ!!! Skuffelsen var stor, jeg trur seriøst ikke jeg er gravid, men jeg kan jo håpe! Tester igjen på onsdag hvis mensen ikke har kommet da!!! Hvis jeg klarer å vente så lenge da!!!

Lykke til!!!

Hold oss oppdatert!!

Nå forventer du (eller dvs. forventer du ikke) mensen?

Lykke til!!!

Hold oss oppdatert!!

Vil bare si at jeg testa negativt fire dager før jeg skulle ha mensen, men var (er) gravid.. : ) Var også sikker på at mensen kom, men den har jeg ikke sett noe til på lenge nå.. : )

Annonse

Gjest Dolly24

Vil bare si at jeg testa negativt fire dager før jeg skulle ha mensen, men var (er) gravid.. : ) Var også sikker på at mensen kom, men den har jeg ikke sett noe til på lenge nå.. : )

Jeg klarte selfølgelig ikke å holde meg og måtte ta en test,og den var negativ...Visste jo egentlig at den var det også..Æsj!!Ny test på fredag,og det er såå lenge til...Uff,hvordan skal dette gå..Skal holde dere oppdatert..Takk for alle svar!

Gjest Dolly24

Det er jo _alt_ for tidlig å teste nå, det er for tidlig å teste neste fredag også. Vent til 9.februar du, selv om det er lenge til.

Ja,jeg visste jo egentlig det,måtte bare...Har hørt om noen(?) her på forumet som har testet positivt 4 dgr før mens,men det er jo være induviduelt da..

Skal ut på byen med noen venninner og vil derfor ta en test på fredag...

Gjest Speeeent

Det er jo _alt_ for tidlig å teste nå, det er for tidlig å teste neste fredag også. Vent til 9.februar du, selv om det er lenge til.

Jeg hadde første mensdag 18 januar - og har forsøkt å bli gravid i mellomtiden....

Har lyst å ta graviditetstest idag... Vet at der er for tidlig, men når bør jeg teste meg? Har sykluser på ca 28 dager...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...