Gå til innhold

Motsatt "problem" med gutten...

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kan vel egentlig ikke helt kalle det et problem, og jeg skal heller ikke klage. Men typen min har veldig kontroll over sin utløsning, ikke noe problem å få han stiv og holder seg gjerne i det uendelige. Grunnen er det at han liker det sånn... For eksempel så overnatta jeg med han på torsdag (hadde glemt nøklene mine hos ei venninne), og vi hadde sex/holdt på hele natta uten at han kom, og så måtte jeg møte venninna mi for å få nøklene, hu ble hos meg en knapp halvtime, og så fikk jeg besøk av typen min igjen og vi holdt på helt til kvelden igjen, og da fikk han utløsning. Jeg spurte han om han syntes det var verdt å vente, og det var helt klart at det var... Det jeg da lurer på, er om hva som er best for gutter? En stor utløsning etter et døgn med sex, eller å komme flere ganger i løpet av døgnet? Og om dere har noen tips som gjør at jeg kan få han til å komme? sånn, uten at han klarer å holde tilbake? Litt sleipt kanskje, men jeg liker det når han får utløsning bare... Og har litt lyst å vite hva jeg kan gjøre... Noe annet jeg lurer på, er om dere har noen tips om hva jeg kan gjøre med han? Altså, bortsett fra å suge og runke han? Jeg har jo hørt om å bruke tau og alt sånn, men har ingen erfaring med det.... Men hvis man tenker bort ifra det liksom, hva annet kan jeg gjøre for å tenne han? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det her, men håper dere forstår... Hilsen motsatt problem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172317-motsatt-problem-med-gutten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så klart! Kan aldri bli 100% fornøyd, veit du! ;o)

Har forresten funnet ut at det funker veldig bra om jeg drikker veldig kaldt vann før jeg suger han... ;o)

Ha en isbit i munnen samtidig som du suger ham, skal være veldig effektivt sies det! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...