Gå til innhold

Vedrørende testikler,

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret gutt

Jeg er en gutt på 25 år som ble operert når jeg var 9 år fordi testiklene ikke ville holde seg på rett plass, de vandret opp og ned. Så de ble da sydd fast i pungen.

Jeg lurer på om denne operasjonen kan ha skadet min forplantnings evne på noe vis. Grunnen til at jeg lurer er fordi utviklingen av både testikler og resten av min manndom er etter min oppfatning mangel full.

Konklusjonen har jeg kommet til fordi jeg har generelt lite hår vekst på kroppen, noe som er unormalt etter mine gener da resten av familen,-far onkler osv har mye av dette. Og utviklingen av penis og testikler ser ut som om den stoppet da jeg var 14-15.

Jeg har en flott jente og vi klarer oss godt seksuelt, men vi lurer litt på dette.-Med tanke på om jeg er kapabel til å lage barn og om der er noen behandling nå som kan event gi meg mer mannlig utvikling?

Håper en lege tar seg tid til å svare på dette slik at vi kan bli litt beroliget, -jeg lurer ihvertfall mye på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17234-vedr%C3%B8rende-testikler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...