Gå til innhold

Manglende lyst hos mannen...

Anbefalte innlegg

Gjest for@virra

Til dere som har erfaring med dette...

Hvordan takle mannens manglende sexlyst,- når en selv har enormt lyst til å krype inntil å kose med han?

Hvordan takle det å bestandig bli avvist?

Hans dalende interesse startet for ca. 3 år siden,da han var 40 år.

Vi ble sammen i voksen alder,hadde da bodd sammen bare i vel ett år.

Han vil ikke gå til lege for å sjekke seg...

Vil ikke ta imot noen form for hjelp.

Det sliter enormt på meg at han avviser meg,-for ellers så viser han stor kjærlighet til meg.Føler at jeg er den rette for han.

Hvordan takler jeg dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172579-manglende-lyst-hos-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis mannen din er frisk og sunn, burde han ha behov for seksuell utløsning iallfall hvert 3. eller 4. dag. Hvis han ikke gjør det med seg selv og det heller ikke skjer når dere er sammen, må det bygge seg opp et enormt press. Det er positivt at han viser kjærlighet ellers. Det tyder på at han iallfall ikke har en annen som tapper ham for energi. Prøv å ta det opp med ham på en forsiktig måte. Skulle han ha problemer med potensen, kan det lett gjøre vondt verre å presse ham. På den annen side kan jo menn vise følelser selv om de er impotente. Det går jo an å bruke både munn, tunge og fingre. Prøv å "lure" ham på vei... Undersøkelser viser at menn flest tenker på sex flere ganger i timen. Prøv å få mannen din på gli med list og lempe. Kanskje går det an å være litt mer romantisk? Lykke til!

Gjest /ikke sign/

Hei. Jeg opplever det samme, og det er frustrerende! Jeg er lei av å bli avvist... Jeg forstår ikke hvorfor han ikke ønsker sex? Vel, han tenner men gidder ikke. Kanskje mannen din er sliten og stressa? Kanskje han har det travelt på jobben? Men jeg kan ha lyst på sex selv om jeg er sliten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...