Gå til innhold

Problemer med kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest Rådvill gutt

Hei! jeg er en gutt som for øyeblikket er litt rådvill.

Saken er den. Jeg har nå i 3mnd. vært sammen med en utrolig grei jente, men den siste måneden har hun begynnt å unngå meg mer å mer. Jeg kan sende tekstmeldinger til henne, men hun har nesten helt sluttet å svare meg. Hvis jeg ringer henne har hun alltid en eller annen unnskyldning for at hun ikke har tatt kontakt med meg og hun orker ikke å sitte i telefonen å prate med meg enten fordi hun er så trøtt at hun skal gå å legge seg eller så har hun noe annet viktig å gjøre.

De 2 siste ukene har vi kun vært sammen ett par tre ganger, men hun har bestandig tid til venninnene sine og hobbyen sin.

Det jeg lurer på er om hun har begynnt å miste innterressen for meg? Hun sier hun er glad i meg, men hva hjelper det når hun ikke tar seg tid til å vise det.

Slik forholdet vårt er nå greier ikke jeg å ha det. Jeg vil ha en jente som viser omtanke for meg og viser at hun er glad i meg. Er det for mye å forlange av kjæresten sin, eller? Er det håp for oss to?

Å en siste ting er det noen av dere lesere som har opplevd noe lignende så er jeg innterressert i å høre deres erfaringer.

Hilsen rådvill og frustrert gutt22

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17268-problemer-med-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høres det ut som om at hun ikke er interessert lenger ( beklager og måtte si det ).

Kanskje hun er usikker på seg selv når det gjelder deres forhold.

Når jeg mister interesses for gutten jeg er sammen med, så blir jeg på samme måte.

Jeg blir stille, finner på en unnskyldning, har ikke tid osv.

Men det behøver jo ikke å bety det i ditt tilfelle, det kan være noe annet.

Snakk med henne og spør henne rett ut om hun ikke er interessert lenger. Eller hvorfor hun oppfører seg som hun gjør.

Noen annet råd kan jeg ikke gi deg og jeg har ingen historier og dele med deg heller desverre.

Lykke til!

Gjest Sympatica

Selfølgelig er det ikke for mye å forlange! Jeg selv har vært sammen med gutten min nå i 14 mnd. Og selfølgelig har vi hatt våre små konflikter vi som de fleste andre. Men poenget er at vi bryr oss veldig om hverandre uansett hva som skjer! Sånn har det vært helt siden forholdet vårt startet. Og vi vet begge at vi skal leve livet sammen. Dette vet vi!

Jeg må ærlig innrømme at det høres ikke bra ut den måten hun behandler deg på. Men jeg er jo ingen ekspert... Jeg syns du skal tenke nøye igjennom om denne jenta virkelig er verdt det.. Noe av det viktigste i et forhold er å kunne både gi og ta.. Og vise/fortelle hverandre hva man føler er meget viktig. Man må kunne kommunisere og snakke om "problemer" av alle slag..

Som du sa så har du holdt sammen med denne jenta nå i 3 mnd, og hun har allerede begynt å oppføre seg merkelig. Syns du det virker bra for fremtiden da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...