Gå til innhold

hvordan ligger dere når dere sover i samme seng?

Anbefalte innlegg

Gjest natti natta

Når du sover sammen med partneren din, ligger dere inntil hverandre hele natten? Eller må dere ha litt plass for dere selv?

Vi sovner alltid inntil hverandre, men i løpet av natten så havner vi hver for oss. Han legger seg av og til inntil meg igjen i løpet av natten, og det liker jeg.

Men jeg tør ikke gjøre det samme, er så redd for å vekke ham. Han må alltid veldig tidlig opp.

Synes folk det er plagsomt å bli "vekket" av partneren som kryper inntil, eller er det bare kos? Eller kanskje folk ikke våkner av det?

Hvordan er det hos dere?

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lilleva

8

• mil1365380270

6

• morsan

5

• damedame

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest ex-bridget

Vi har verdens deiligste dobbel-dyndyne, og ligger stort sett helt inntil hverandre hele natten. Hender vi snur ryggen til hverandre, men da ligger ryggene inntil hverandre, eller den ene ligger bak den andre, så vi slipper å puste hverandre rett i fjeset.

Ingen av oss våkner om vi snur på oss i allefall.

Tror aldri jeg kommer til å bytte til to dyner igjen !!!

Før sov vi alltid inntil hverandre, men da tok jeg sovepiller.. Nå må jeg ligge helt i ro i et stille rom for å få sove og jeg trenger plass for meg selv... Jeg ligger på armeen hans litt og durmer litt, så snur vi oss til hver vårkant og sover sånn. hender han legger seg bak meg, eller jeg bak han.. Det er koselig! men hvis han skal kose for mye når han kommer hjem seint og jeg sover blir jeg gretten : ) Jeg liker ikke å bli vekket, men et kyss og lit kos er ok, men ikke for mye...

Vi ligger tett, tett inntil hverandre stort sett hele tiden. Med hele kroppen.. Jeg har alltid trengt god plass tidligere, men nå som jeg er sammen med mannen i mitt liv er det beste jeg vet å sovne tett inntil ham. Null problem- har heller problemer om det er motsatt!:)

Det hender vi snur oss, men da følger nesten uten unntak den andre etter, våkner jeg andre veien, ligge han som regel bak meg og holder rundt meg, eller omvendt.

Vi har ikke engan hatt behov for dobbeldyne, vi deler en enkeltdyne uten problemer. Ingen av oss er spesielt urolige heller, så det er ingen problem. I det siste har vi derimot brukt dobbeldyne, siden vi fikk en deilig termodobbel til jul.

Men vi ligger fremdeles like tett!

Kos og klem er deilig å våkne til, og ingenting er deiligere enn å kjenne hans kropp inntil meg.

Om morgenen har han som regel snudd seg, mens jeg ligger bak ham. Da ligger jeg og kysser han på ryggen, stryker ham over magen, og "fikler" med diverse andre ting også ;) Og det har han såvidt meg bekjent intet imot- det kjennes ikke sånt ut iallefall!!;)

Vi ligger og prater litt om vi legger oss samtidig, og da ligger jeg på armen hans. Etter hvert som vi skal sove snur han seg og jeg ligger inntil ryggen hans. Like før jeg sovner snur jeg også ryggen til, og da ligger vi rygg mot rygg, rumpe mot rumpe. Når vi våkner ligger vi hver for oss.

Det samme skjer hver eneste natt.

Det hender likevel at en av oss våkner og kryper tett inntil den andre, men det er bare koselig og ikke forstyrrende på noen måte.

Annonse

skorpionfisken

Vi ligger og prater litt om vi legger oss samtidig, og da ligger jeg på armen hans. Etter hvert som vi skal sove snur han seg og jeg ligger inntil ryggen hans. Like før jeg sovner snur jeg også ryggen til, og da ligger vi rygg mot rygg, rumpe mot rumpe. Når vi våkner ligger vi hver for oss.

Det samme skjer hver eneste natt.

Det hender likevel at en av oss våkner og kryper tett inntil den andre, men det er bare koselig og ikke forstyrrende på noen måte.

Som om jeg skulle skrevet det selv. Akkurat sånn gjør vi det også.

Vi ligger under hver vår dyne ved siden av hverandre. Men så hender det rett som det er at kjæresten min legger seg i armkroken min hvis hun ikke får sove.

Jeg bruker å puske henne i håret hver kveld,til vi begge sovner.

Om morgenen når vi er i ferd med å våkne bruker vi å ligge tett inntill hverandre,med ben og armer sammenfiltret, det er en veldig fin start på dagen synes nå jeg.

mil1365380270

Er single, men med de to/tre jeg har vært involvert med har vi alltid tatt på oss nattkjolene og lagt oss på hvert vårt rom. For å bevare den siste rest av dyd og anstendighet.

Samme prosedyre her i huset. Han tar på nattkjolen sin, takker pent for hyggelig lag, og tripper inn på værelset sitt. Noe annet ville vært uhørt.

Annonse

Samme prosedyre her i huset. Han tar på nattkjolen sin, takker pent for hyggelig lag, og tripper inn på værelset sitt. Noe annet ville vært uhørt.

regnger med han har på seg sine rosa tøfler med pels også..det er jo kjølig nå til dags. kanskje han også gjør som min- sover med hårruller?

:)

det verste er at min eks drev på med sånt, hihi.. ikke noe galt i det, men ikke helt min favoritt, kanskje? (så varte det da heller ikke altfor lenge, hehe)

*S*

Men i damedames tilfelle er det jo adskillig mer flatterende at begge tar på seg nattkjolene sine! ;-))

hehe, ja.. for å si det sånn, jeg vil heller ha en dame i nattkjole, enn en mann i en.. selv om jeg er rimelig hetero..:)

når det er sagt foretrekker jeg min kjære helt uten klær:)

hehe, ja.. for å si det sånn, jeg vil heller ha en dame i nattkjole, enn en mann i en.. selv om jeg er rimelig hetero..:)

når det er sagt foretrekker jeg min kjære helt uten klær:)

Jeg husker et utstillingsvindu i Oslo en gang, hvor det var utstilt matchende nattøy for hele familien!! ;-)

Alt nattøyet var i skotsrutet flanell. Nattkjolen var av beste "frue-type" (?), fotsid, langermet, tilkneppet helt opp i halsen. Fars pysj var tradisjonell skjorte + bukse-variant. Og så var det småbarnspysj i hel variant, samt morgenkåper og slippers til hele gjengen!! ;-)

Det hadde jo egentlig vært kult å troppe opp på hyttetur el lign med hele familien iført noe slik!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...