Gå til innhold

hvordan ligger dere når dere sover i samme seng?

Anbefalte innlegg

Må alltid legge meg "i stillingen min" som jeg kaller det. Det vil si på venstre side, i en slags fosterstilling. Har plass på høyre side av sengen, så jeg sovner med ryggen til mannen min (etter kos og klapp selvsagt). Han pleier alltid å sovne etter meg, og sier jeg ruller rundt på ryggen etterhvert, drar dyna helt opp til nesetippen, og ligger med føtter og leggene uten dyne - alltid.. Høres skikkelig lekkert ut :-)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lilleva

8

• mil1365380270

6

• morsan

5

• damedame

5

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

regnger med han har på seg sine rosa tøfler med pels også..det er jo kjølig nå til dags. kanskje han også gjør som min- sover med hårruller?

:)

det verste er at min eks drev på med sånt, hihi.. ikke noe galt i det, men ikke helt min favoritt, kanskje? (så varte det da heller ikke altfor lenge, hehe)

Hadde ikke gjort det slutt p.g.a. det, men det kunne sikkert blitt dråpen som fikk begeret til å renne over i sluttfasen av et dårlig forhold. Hadde ikke oppfattet han som mer tiltrekkende i kjole, tror jeg ;-)

Kunne gått bra om han hadde fortalt det i starten. Mens hjernen min fortsatt var pakket inn i rosa bommull, og alt var tiltrekkende ;-)

Jeg husker et utstillingsvindu i Oslo en gang, hvor det var utstilt matchende nattøy for hele familien!! ;-)

Alt nattøyet var i skotsrutet flanell. Nattkjolen var av beste "frue-type" (?), fotsid, langermet, tilkneppet helt opp i halsen. Fars pysj var tradisjonell skjorte + bukse-variant. Og så var det småbarnspysj i hel variant, samt morgenkåper og slippers til hele gjengen!! ;-)

Det hadde jo egentlig vært kult å troppe opp på hyttetur el lign med hele familien iført noe slik!! ;-)

hehe, da hadde det neppe blitt noe særlig på hverken den ene eller andre..;)

men kankje like greit det, dersom svigers også skal være med? da foretrekker jeg tilknappet, for å si den sånn..:)

Hadde ikke gjort det slutt p.g.a. det, men det kunne sikkert blitt dråpen som fikk begeret til å renne over i sluttfasen av et dårlig forhold. Hadde ikke oppfattet han som mer tiltrekkende i kjole, tror jeg ;-)

Kunne gått bra om han hadde fortalt det i starten. Mens hjernen min fortsatt var pakket inn i rosa bommull, og alt var tiltrekkende ;-)

det var nettopp det min ikke gjorde.. dessuten hadde jeg forsåvidt ikke så stort problem med akkurat det, var vel heller det at han så ut til å foretrekker menn i denslags..

og da er det jo ikke liv laga..

heldigvis er jeg sammen med en som foretrekker MEG nå, med eller uten nattkjole..:)

Annonse

hehe, da hadde det neppe blitt noe særlig på hverken den ene eller andre..;)

men kankje like greit det, dersom svigers også skal være med? da foretrekker jeg tilknappet, for å si den sånn..:)

Greit med litt tøy på kroppen i tilfelle man må på do om natta! ;-)

Enten det er svigerfar eller "bare" en kompis av gubbeluren man risikerer å møte på veien! ;-))

Enten det er svigerfar eller "bare" en kompis av gubbeluren man risikerer å møte på veien! ;-))

hehe, ja, på hyttetur...

men i heimen for oss selv- ja da foretrekker jeg naken hud:)

mmmm...:)

mil1365380270

det var nettopp det min ikke gjorde.. dessuten hadde jeg forsåvidt ikke så stort problem med akkurat det, var vel heller det at han så ut til å foretrekker menn i denslags..

og da er det jo ikke liv laga..

heldigvis er jeg sammen med en som foretrekker MEG nå, med eller uten nattkjole..:)

Vanskelig å oppfatte seg som veldig attraktiv da, ja. Vanskelig å stole på at du ikke bare er et skalkeskjul også, når han kommer ut av skapet, sånn litt etter litt. Eller man holder det helt skjult, så klart. Blir litt vanskelig å stole på hverandre, når man ikke forteller så vesentlige ting.

Jeg er kanskje litt som deg? Venner og omgangskrets kan gå i/gjøre hva de vil, men det er ikke noe jeg ønsker meg i sexlivet mitt.

Og så er jeg så glad for i det hele tatt å ha noen å ligge inntil i det hele tatt!

DET er stusselig det..

Og kaldt.. Da min kjære var bortreist en helg i høst merket jeg til fulle hvor ensomt og KALDT det er..:)

skorpionfisken

Er single, men med de to/tre jeg har vært involvert med har vi alltid tatt på oss nattkjolene og lagt oss på hvert vårt rom. For å bevare den siste rest av dyd og anstendighet.

Du tuller? Så dydig er vel ingen i dag.....

Annonse

Vi sovner sim regel slik at jeg ligger med ryggen intil magen hans og han holder armene rundt meg. Etterhvert blir det til at vi "sklir" fra hverandre, men så fort en av oss våkner legge vi oss intil den andre. Våkner man er det bare kos å merke at den andre tar armen rundt :)

Gjest Elextra

Jeg sover lett, og snur meg gjerne mye, både før og etter at jeg har sovnet. Må innrømme at jeg liker best å ha armslag, det vil si ligge for meg selv. Mannen min hadde nok best likt at jeg sovnet på skuldere hans...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...