Gå til innhold

hvordan ligger dere når dere sover i samme seng?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lilleva

8

• mil1365380270

6

• morsan

5

• damedame

5

Mest aktive i denne tråden

Min kjære liker å få ligge i fred. Så jeg respekterer det. Det hender vi sovner inntil hverandre etter sex. Men etterhvert våkner en av oss og endrer på det.

Jeg skulle gjerne sovet nært. Dvs. ikke nå lenger - har blitt vant til å sove "alene". Med exen sov vi helt inntil hverandre hele natta. Var koselig det også...

Gjest når du får barn....

Først sover vi på hver vår side i dobbeltsengen. Når 4 åringen kommer inn, sover hun enten i midten - eller hvis han går og legger seg i senga hennes, så sover hun på hans side. Så kan han gå inn til 2 åringen når hun vokner uten at vi må vokne enda en gang. Da sovner de enten i stolen eller på en madrass på gulvet hennes. Eller i senga til 4 åringen.

Gjest parmass

Først sover vi på hver vår side i dobbeltsengen. Når 4 åringen kommer inn, sover hun enten i midten - eller hvis han går og legger seg i senga hennes, så sover hun på hans side. Så kan han gå inn til 2 åringen når hun vokner uten at vi må vokne enda en gang. Da sovner de enten i stolen eller på en madrass på gulvet hennes. Eller i senga til 4 åringen.

Ja, er man så dum at man venner barna til sånt så...

Ja det gjorde vi med vilje... har du barn selv?

Har du sett nanny 911? I de aller aller fleste tilfeller med "håpløse" barn slik som dine, så er det foreldrenes feil. Jeg lå da ikke i seng med foreldrene mine om jeg ikke var ganske så syk...

Unger greier fint å sove alene i egen seng, om foreldrene greier å lære dem det.

Annonse

Gjest har du egne barn???

Har du sett nanny 911? I de aller aller fleste tilfeller med "håpløse" barn slik som dine, så er det foreldrenes feil. Jeg lå da ikke i seng med foreldrene mine om jeg ikke var ganske så syk...

Unger greier fint å sove alene i egen seng, om foreldrene greier å lære dem det.

Du har ingen rett til å kalle mine barn for håpløse!

Ja jeg ser hver episode av Nanny 911

Noe mer du vil vite? Hvor ofte barna mine har vært syke? Hvor mange ganger vi har prøvd forskjellige metoder? Ha det har resultert i?

Hva gjør man med en unge som er mørkredd for eksempel?

Er alle sarte unger ufordragelige og manipulerende?

Til slutt - jeg vet at

Når vi begge er i fulle jobber så kan vi ikke ta en ukes kamper hele tiden hvor vi ikke får sove noen ting. Det sliter oss enda mer ut enn sånn som vi har det nå - hvor tross alt alle får sove.

Noe mer du vil vite? Hvor ofte barna mine har vært syke? Hvor mange ganger vi har prøvd forskjellige metoder? Ha det har resultert i?

Til slutt - jeg vet at

Når vi begge er i fulle jobber så kan vi ikke ta en ukes kamper hele tiden hvor vi ikke får sove noen ting. Det sliter oss enda mer ut enn sånn som vi har det nå - hvor tross alt alle får sove.

Det er da koselig å få litt besøk om natten av ungene! Vi har hatt våre inn en eller annen gang om natten i mange år, men nå kommer de stort sett ikke lenger. Og det er i grunnen litt stusselig...

Gjest enig i at det er koselig

Det er da koselig å få litt besøk om natten av ungene! Vi har hatt våre inn en eller annen gang om natten i mange år, men nå kommer de stort sett ikke lenger. Og det er i grunnen litt stusselig...

Jeg syns heller ikke at det gjør noe - sa ikke at det var noe problem. Og som du sier - ikke så mange år til det blir slutt! og da savner vi det vel!

Tror ikke vi er de eneste som har unger som kommer inn om natta. Men hun får ikke ligge inntil meg - da får jeg ikke sove. Men hun sovner som regel umiddelbart så det er sjelden problem. Og vi har stor seng.

Men om hun hoster mye (har astma) så går JEG og legger meg i senga hennes.

Jeg syns heller ikke at det gjør noe - sa ikke at det var noe problem. Og som du sier - ikke så mange år til det blir slutt! og da savner vi det vel!

Tror ikke vi er de eneste som har unger som kommer inn om natta. Men hun får ikke ligge inntil meg - da får jeg ikke sove. Men hun sovner som regel umiddelbart så det er sjelden problem. Og vi har stor seng.

Men om hun hoster mye (har astma) så går JEG og legger meg i senga hennes.

Ja, jeg mente jo egentlig ikke å svare deg,- vi er nok enige.

De som ikke har hatt en unge å snuse på om natten i sengen, vet ikke hva de går glipp av (forutsetter at ungen sovner fort igjen etter å ha kommet,da). Blir vår egen kosebamse...

Dessuten synes jeg det er veldig drøyt om unger som kjenner seg utrygge om natten ikke skal få trøst. Liksom om dagen kan man få støtte og hjelp, men om natten må man klare seg selv...

Til slutt - jeg vet at

hadde dere ikke skjemt bort barna i utgangspunktet, hadde dere ikke trengt å ha kamper hver kveld... fortsett å se programmet du og prøv å få med deg poengene der denne gangen...

Gjest Du har fremdeles ikke sagt hvor mange barn du har???

hadde dere ikke skjemt bort barna i utgangspunktet, hadde dere ikke trengt å ha kamper hver kveld... fortsett å se programmet du og prøv å få med deg poengene der denne gangen...

Kan du definere hva som er å skjemme bort barna??? Også under sykdom?

Kan du definere hva som er å skjemme bort barna??? Også under sykdom?

Hvis ikke barna dine er kronisk syke eller noe, så vil det jo ikke være tilfellet at barna sover i deres seng hver natt da? Og egentlig ikke da heller.

Unger må greie såpass som å sove alene. Foreldre må kunne såpass som å lære dem til dette.

Dette vet du.

Annonse

Gjest hvor mange barn har du da?

Hvis ikke barna dine er kronisk syke eller noe, så vil det jo ikke være tilfellet at barna sover i deres seng hver natt da? Og egentlig ikke da heller.

Unger må greie såpass som å sove alene. Foreldre må kunne såpass som å lære dem til dette.

Dette vet du.

Jo - barna mine er kronisk syke... Hvis du definerer astma som en kronisk sykdom.

Men det skjer ikke HVER natt da (bare med hun eldste)

Jeg hadde nok gjort noe med saken hvis det var et større problem for oss. Men da måtte pappaen også vært med på det - og tidligere ganger så har han bare sabotert forsøkene mine... Og forsøkene krever for mye av meg til at jeg klarer å gjøre det på ny hver gang ungene har vært syke. (For vi kan ikke nekte dem trøst om natten når de er syke)

Jo - barna mine er kronisk syke... Hvis du definerer astma som en kronisk sykdom.

Men det skjer ikke HVER natt da (bare med hun eldste)

Jeg hadde nok gjort noe med saken hvis det var et større problem for oss. Men da måtte pappaen også vært med på det - og tidligere ganger så har han bare sabotert forsøkene mine... Og forsøkene krever for mye av meg til at jeg klarer å gjøre det på ny hver gang ungene har vært syke. (For vi kan ikke nekte dem trøst om natten når de er syke)

Jeg har et barn som sov aldri en natt før hun ble 4,min yngste har altid ville sove alene. de foreldre eller andre som ikke vet hvoirdan det er å ha barn som enten sover dårlig eller som våkner hver natt vet ikke hvor slitsomt det er. man endre faktisk opp med å gjøre alt bare for å få litt søvn.(som blant annet ta de i sengen) når de føler seg klar for det sovner di i sin egen seng uansett.

så dere som kritiserer denne moren bør virkelig holde kjeft. for det første dere kjenner verken mor,far eller barn.heller ikke jeg,men jeg vet hvordan det er å bli sett ned på forde mitt barn sov i min seng.og vi prøvde alle knep bortsett fra det helse søster sa.spyr hun i sengen pga gråt,bare la henne sove i det.(barnemisshandling er virkelig ikke min stil)

så ha barna hos deg du...for du kjenner de best og vet oxo best hva som virker i deres hjem. andre dømmende mennesker:for barna sin skyld håper ikke dere får et barn som ikke følger a4 standaren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...