Gjest Dolly24 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 La meg være det!!Nå i de siste 4-5 dagene har jeg vært såå sliten,tenker nesten bare å få sovet/slappet av,orker nesten ikke gjøre noe hjemme,lyst på masse søtt og får jeg ikke det blir jeg nesten gal(måtte jage gubben til butikken en dag her å kjøpe noe),og så har jeg såå lyst på kebab,pizza o.l.Har også følt meg så oppblåst og har ømme pupper..Mensen er forventet ca.9.feb.minus 2-3 dager.. 0 Siter
cecily Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det er alltid lov å håpe. *åpner fingrene for deg* 0 Siter
serendipity Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Lykke til! Tegnene kan være fra alt til ingenting :-) 0 Siter
simane Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 http://www.snartgravid.com/html/tegn.asp 0 Siter
Gjest Dolly24 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det er alltid lov å håpe. *åpner fingrene for deg* Takk! 0 Siter
Spirello Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det er alltid lov å håpe. *åpner fingrene for deg* Er ikke fingrene du skal sprike med, de skal krysses de vettu - det betyr lykke! ; ) Det er beina man skal sprike med hvis man vil bli gravid.. 0 Siter
cecily Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Er ikke fingrene du skal sprike med, de skal krysses de vettu - det betyr lykke! ; ) Det er beina man skal sprike med hvis man vil bli gravid.. Hehe c",) Si det til Serendipity. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hehe c",) Si det til Serendipity. Sprik med det som sprikes kan for hel... ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Er ikke fingrene du skal sprike med, de skal krysses de vettu - det betyr lykke! ; ) Det er beina man skal sprike med hvis man vil bli gravid.. Sprik med det som sprikes kan for hel.... ;-) He he.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.