Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mirimom

Jeg og kjæresten min har et avstandsforhold, men hadde planer om å flytte sammen til sommeren. Jeg har lenge hatt en følelse av at noe var galt, så av en eller annen merkelig grunn sjekket jeg eposten hans i går.

Der fant jeg brukernavn og passord til en date side på nettet. (Vet at det ikke er riktig å overvåke noen på denne måten, men hva er verst..?) Jeg logget meg inn på hans profil, og fant til min store ergrelse at han hadde sendt melding til over 20 damer i distriktet der han bor.

Disse meldingene hadde innhold som at han ønsket å bli kjent med dem, han skrev også at han hadde kjæreste, men var i et avstandsforhold og søkte derfor spenning i hverdagen fordi man har sine behov...

Jeg ble kjempelei meg da jeg så dette, og håper noen kan gi meg noen kommentarer på hvordan jeg skal takle dette. Ville dere godtatt dette av deres kjærester?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172762-fl%C3%B8rt-p%C3%A5-nettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

6

• ShitDiddelyDo

6

• Lips1365380508

5

• lilleva

5

Gjest Mr Burns

Nei eg ville ikkje godtatt det i det hele tatt.

Sjølv om dere er i at avstandsforhold så gjelder de samme reglene.

Tror nok eg må skuffe deg å si at enten er han utro mot deg ellers så vil han det i nærmere framtid, kan det se ut som ihvertfall.. Er ikkje normalt å vere på jakt etter noe annet hvis du har det bra med en person

Nei, dette er ikke greit. Hiv ham ut, for all del, ikke flytt inn med ham!

Han er ikke til å stole på. Tro ikke på ham når han påstår han bare gjør det for moro skyld, at det er helt uskyldig. Da hadde han ikke skrevet det på denne måten.

Og han kommer IKKE til å slutte med det, selv om du konfronterer ham, og han lover gull og grønne skoger.

Trust me, jeg har opplevd dette selv! Dump ham, og finn deg en som respekterer deg, elsker degm og har NOK med deg!

Du er mer verdt enn dette!

Annonse

Ville ikke flyttet sammen med ham før han ev krøp og ba på sine knær ...selv da ville jeg ventet i lang tid. Store tillitsbrudd krever mye kjærlighet og vilje for å få reparert - fra begge parter.

Ville konfontert ham uten å mukke, til tross for at det var blitt logget inn på hans side.

Gjest mirimom

Jeg vil takke dere alle for svar, dette var også min første reaksjon, altså SLUTT!

Har tenkt mye på dette i hele dag, og har kommet frem til at uansett om dette bare er "tull" så sier det litt om hva slags mann han er....

Problemet mitt nå er hvordan jeg avslører ham, jeg vil selvsagt få ham til å føle seg verst mulig, men er muligens litt hevngjerrig for øyeblikket.

Noen gode råd for hvordan jeg skal avsløre dette for ham?

Jeg vil takke dere alle for svar, dette var også min første reaksjon, altså SLUTT!

Har tenkt mye på dette i hele dag, og har kommet frem til at uansett om dette bare er "tull" så sier det litt om hva slags mann han er....

Problemet mitt nå er hvordan jeg avslører ham, jeg vil selvsagt få ham til å føle seg verst mulig, men er muligens litt hevngjerrig for øyeblikket.

Kan du ikke gå inn og lage noen "fake" svar til alle disse jentene, så når han selv mottar svarene, ser han at none (du) har vært og sett? Veldig utspekulert...

Gjest signaturløs

"Du klarer aldri å lure en kvinne og hennes intuisjon. Jeg fikk en følelse av at du skjuler noe for meg så jeg logget inn på 'nettdate".

Nå kunne du lagt frem en utskrift av meldingene og sagt "takk for denne gang og lykke til med neste dame. Du vil nok aldri lykkes"

mil1365380270

Vet ikke hva det er lurt, men hva med å opprette en egen profil og flørt med han på nettet? Evt. avtal et møte og konfronter han når han dukker opp.

Annonse

Logg deg på datesiden, lat som om du er en dame som har lyst til å bli kjent med han, og avtal et møte...

Vet ikke hva det er lurt, men hva med å opprette en egen profil og flørt med han på nettet? Evt. avtal et møte og konfronter han når han dukker opp.

Det tror jeg bare kan medføre at typen selv vil sitte igjen med en tro på at hun også opprinnelig hadde en profil der.

Kvinner tenker så komplisert. Gjør det enkelt. Si det som det er. Holder i massevis.

Gjest mirimom

Logg deg på datesiden, lat som om du er en dame som har lyst til å bli kjent med han, og avtal et møte...

Det har jeg allerede gjort:) Har lyst å avtale et møte med ham, men problemet er at det er for stor avstand. Hadde bestilt en flybill før jeg fant ut av dette, til neste onsdag. Så jeg må nok bare bruke den for det det er verdt på en eller annen ondskapsfull måte......

mil1365380270

Det tror jeg bare kan medføre at typen selv vil sitte igjen med en tro på at hun også opprinnelig hadde en profil der.

Kvinner tenker så komplisert. Gjør det enkelt. Si det som det er. Holder i massevis.

Hevn, hevn, hevn ;-) Burde ikke ha så mye å si hva han tror, han får foten uansett. Må bare drite seg ut litt først. *ler* Jeg høres ut som den kanin-kokeren :-)

Gjest mirimom

Jeg har allerede opprettet en profil, men selvsagt med falskt navn, bosted og alder. Jeg har kopi av både min og hans mail, så han kan få se at jeg opprettet profil etter ham.

Kan du ikke gå inn og lage noen "fake" svar til alle disse jentene, så når han selv mottar svarene, ser han at none (du) har vært og sett? Veldig utspekulert...

En god ide - og passe ond. ;o)

Så er det jo opp til ham om han tør konfrontere henne med det.

Muahahahaha

Gjest mirimom

Hevn, hevn, hevn ;-) Burde ikke ha så mye å si hva han tror, han får foten uansett. Må bare drite seg ut litt først. *ler* Jeg høres ut som den kanin-kokeren :-)

Tar med glede imot ondskapsfulle, utspekulerte forslag:) Vil ikke han skal glemme dette med det første...

Han har gått bak ryggen på feil person denne gangen hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...