Gjest Blues Skrevet 29. januar 2001 Skrevet 29. januar 2001 Jeg har så lyst til å tilgi, min ektemann for alt det rare han har gjort, i det siste. Jeg er bare redd for hva som vil komme til å skje senere. Jeg dras mellom tilgivelse og skuffelse. Er det noen som vet noe om slike tunge følelser?? 0 Siter
Gjest Bippe Skrevet 29. januar 2001 Skrevet 29. januar 2001 Tilgivelse er vel noe man gir med hjertet og ikke så mye med fornuften, eller ???? 0 Siter
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 29. januar 2001 Skrevet 29. januar 2001 Hei! Tilgivelse er ofte knyttet til skyld. Du skriver ikke noe om hva du ønsker å tilgi din mann. Har han erkjent noe han har gjort "galt" i samlivet deres, eller mot deg? Erkjennelsen av skyld går vel ofte forut for tilgivelse. Eller er det slik at du har behov for å tilgi mannen din for å vise han at du fortsatt elsker han og vil beholde han? I så fall vil jeg heller råde deg til å snakke ut om det som bekymrer deg for å kartlegge hvor dere står i forhld til hverandre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.