Gå til innhold

Anbefalte innlegg

takk!!! vi har bodd ifra hverandre i 1/2år nå.. og når jeg prøver å finne på noe får jeg beskjed om at lever du livet gjør jeg det oxo.og han blir dritt forbanna når jeg er ute..

Dette var svaret! Han bør du kutte ut, høres som en som vil ha pose og smekk..!!

Jeg kjønner ikke at du kan elske en sånn, kontrollfreak. Kutt han ut og lev ditt eget liv;)

Fortsetter under...

takk!!! vi har bodd ifra hverandre i 1/2år nå.. og når jeg prøver å finne på noe får jeg beskjed om at lever du livet gjør jeg det oxo.og han blir dritt forbanna når jeg er ute..

Men hvorfor skal han vite hva du gjør? Hvorfor forteller du ham hva du gjør? Det er jo ikke noe han har noe med!? Slutt å fortell ham når du skal ut på byen eller treffe venner eller andre menn - lev livet ditt! Og sørg for all del for å få de pengene du har krav på!

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Samlivsbrudd gjør forferdelig vondt på så mange måter. Og for den som bli vraket og forlatt mot sin vilje er det helt grusomt. Det høres ut til at bruddet hos dere er forholdsvis ferskt, siden dere er midt opp i delingen, eller kanskje ikke har begynt på det enda.

Jeg antar at du har en sorg over partneren din som ikke ville ha deg mer. Og som ikke det er nok, innebærer jo en brudd en masse praktiske forandringer. Jeg oppfordrer deg til å få en samtalepartner i denne vanskelige tiden du er i. Ta kontakt med familiekontoret, fastlegen, eller helsestasjonen, hvis du har små barn og kjenner den, og be om en hjelp og råd. Bruk tlf.katalogen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...