Gå til innhold

Hva gjør kjæresten fo deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest koselig tråd

trenger du gode råd:) ?

min mann lager god mat(han er kokk da) han maserer føttene mine når eg er sliten, han viser at han elsker meg, og seier det:) me har vært gift 3 månader:) og sammen i 2 år:)

Ville egentlig bare høre om det bare er kjæresten min som er uvanlig snill, eller om det er mange som han. Mine ekser har ikke vært slik snill som han:)

Min kjære er også kokk, så han har gjerne med mat han vet jeg liker hjem.

Han kiler meg på ryggen, kaster seg over meg ved kjøkkenbenken og kysser meg vilt.

Han kjører meg til jobb enda det er lenge før han selv må på jobb, og han venter på meg slik at vi kan kjøre hjem sammen, enda han er ferdig før meg.

Han vil helst ha meg med om han må jobbe lenge, slik at han ikke kjeder seg. Han kjøper det godteriet han vet jeg liker..

Han ser på meg leeenge, og hvisker hvor pen han synes jeg er. Han kaller meg engelen sin.

Han lar meg ha det kokvarmt i stua, selv om han selv holder på å svette ihjel, fordi han vet jeg er så frossen av meg.

Han lar være å røyke i det hele tatt i nærheten av meg- hele helgen, ettermiddager og i ferier- og han prøver så godt han kan å slutte helt- fordi han vet jeg ikke liker det.

Han legger sammen klærne mine av og til, og tar med min tallerken når han rydder.

Han tar meg på rumpa og teller: "50%- 100%, nei det var for lite- 110% sikker!" (på at jeg er den rette!

Han kysser meg over hele kroppen, og han slikker vekk sjokoladen jeghar rundt munnen...

Og en hel del annet jeg ikke skal gå i detalj om..:)

Og det er alle disse hverdagstingene han gjør som gjør at jeg VET at han elsker meg, ikke oppblåste ord og handlinger...

Gjest pære gulf

Han kiler meg på ryggen, kaster seg over meg ved kjøkkenbenken og kysser meg vilt.

Han kjører meg til jobb enda det er lenge før han selv må på jobb, og han venter på meg slik at vi kan kjøre hjem sammen, enda han er ferdig før meg.

Han vil helst ha meg med om han må jobbe lenge, slik at han ikke kjeder seg. Han kjøper det godteriet han vet jeg liker..

Han ser på meg leeenge, og hvisker hvor pen han synes jeg er. Han kaller meg engelen sin.

Han lar meg ha det kokvarmt i stua, selv om han selv holder på å svette ihjel, fordi han vet jeg er så frossen av meg.

Han lar være å røyke i det hele tatt i nærheten av meg- hele helgen, ettermiddager og i ferier- og han prøver så godt han kan å slutte helt- fordi han vet jeg ikke liker det.

Han legger sammen klærne mine av og til, og tar med min tallerken når han rydder.

Han tar meg på rumpa og teller: "50%- 100%, nei det var for lite- 110% sikker!" (på at jeg er den rette!

Han kysser meg over hele kroppen, og han slikker vekk sjokoladen jeghar rundt munnen...

Og det er alle disse hverdagstingene han gjør som gjør at jeg VET at han elsker meg, ikke oppblåste ord og handlinger...

Hørtes nesten ut som han setter deg foran seg selv han.. Litt overdrevent virket det i allefall, at han sitter og venter på deg selv om han er ferdig før osv... Hvertfall hvis det er ofte... Litt lite selvstendig mann eller?

Hørtes nesten ut som han setter deg foran seg selv han.. Litt overdrevent virket det i allefall, at han sitter og venter på deg selv om han er ferdig før osv... Hvertfall hvis det er ofte... Litt lite selvstendig mann eller?

Neida, men det er jo bare snakk om ca 15 min " hver vei". Han jobber på Majorstua, dit må jeg for å ta buss til jobb / t-banen hjem igjen. Vi begynner egentlig samtidig på jobb, men han har jo litt kortere vei- derfor kommer han dit tidligere-, og jeg slutter 30. min etter ham.

Han gjør jo som han selv vil, er ute med venner, gør egne ting og sånt, men han prioriterer vårt liv sammen, akkurat som jeg gjør.

Men han er flink til å ta hensyn, slik er han med alle, men han er ikke redd for å sifra om det er noe han mener er urettferdig da. Vi har jo våre diskusjoner, uten at det er noen krise.

Det er velbare fordi jeg også gir av meg selv til ham- det hadde sikkert ikke vært så greit om han bare måtte gi, og ikke fikk noe tilbake..

Han er veeeldig snill, men heldigvis ingen tøffel- det ville jeg ikke hatt!

Annonse

Gjest pære gulf

Neida, men det er jo bare snakk om ca 15 min " hver vei". Han jobber på Majorstua, dit må jeg for å ta buss til jobb / t-banen hjem igjen. Vi begynner egentlig samtidig på jobb, men han har jo litt kortere vei- derfor kommer han dit tidligere-, og jeg slutter 30. min etter ham.

Han gjør jo som han selv vil, er ute med venner, gør egne ting og sånt, men han prioriterer vårt liv sammen, akkurat som jeg gjør.

Men han er flink til å ta hensyn, slik er han med alle, men han er ikke redd for å sifra om det er noe han mener er urettferdig da. Vi har jo våre diskusjoner, uten at det er noen krise.

Det er velbare fordi jeg også gir av meg selv til ham- det hadde sikkert ikke vært så greit om han bare måtte gi, og ikke fikk noe tilbake..

Han er veeeldig snill, men heldigvis ingen tøffel- det ville jeg ikke hatt!

Ok.. beskrivelsen din oste tøffel mer enn snill kjæreste siden han frivillig sitter i altfor varm stue heller enn at du kan ta på deg litt mer klær osv.. Virker som du kanskje glatt kunne gitt ham litt mer, eller latt ham slippe å "ofre" så mye for deg.

15 min er jo ok, du ga inntrykk av at det dreide seg om en god stund før og etter.. men du ville vel bare overdrive for at det skulle høres enda "bedre" ut..?

Ok.. beskrivelsen din oste tøffel mer enn snill kjæreste siden han frivillig sitter i altfor varm stue heller enn at du kan ta på deg litt mer klær osv.. Virker som du kanskje glatt kunne gitt ham litt mer, eller latt ham slippe å "ofre" så mye for deg.

15 min er jo ok, du ga inntrykk av at det dreide seg om en god stund før og etter.. men du ville vel bare overdrive for at det skulle høres enda "bedre" ut..?

hehe, jeg har aldri nektet ham å åpne døren.

Og det hender jeg gjør det selv, fordi jeg synes synd på ham... Men han kler jo bare av seg litt klær, så kler jeg på meg litt, og dermed møtes vi på midten.

Poenget er bare at han gjør en masse småting som mange kanskje ikke ville tenkt over, men som jeg faktisk leggermerke til, og setter pris på.

Så prøver jeg det samme for ham. Og det er slike ting som teller, ikke overdådige rosebuketter!

Men det er jo ingen tvil om at han er en snill gutt, det er han mot alle.

Men som sagt, han utsletter ikke seg selv fullstendig da.

Ville egentlig bare høre om det bare er kjæresten min som er uvanlig snill, eller om det er mange som han. Mine ekser har ikke vært slik snill som han:)

så bra:) det er kanskje ekte kjærlighet da:) ?

godt å høyre at andre er like heldige som meg på det området:)

Gjest amparro

Mannen min vasker bilen min (uten at jeg spør). Han skraper is av bilen min før han kjører på jobb... Han skriver små koselige lapper til meg som han legger overalt, som f.eks inni boka jeg leser på. Han skriver koselige sms til meg. Han er kjempegod på å massere meg når jeg er stiv og støl. Han tar ofte megd barnet vårt ut på tur så jeg skal få slappe av i ro og fred. Han er hensynsfull og vil mitt beste - det er deilig å vite :-))) Vi har vært sammen i 7 1/2 år og gift i 6 1/2 år....

Når han frivillig tar leggingen av barna.

Når han ser på meg, smiler og sier han elsker meg.

Når han sier: Du er sliten ut, legg deg nedpå litt du og slapp av. Jeg skal passe på her jeg.

Når han ringer bare for å høre stemmen min.

Når han gir meg gaver - de er bestandig gjennomtenkte.

Når vi snakker om økonomien vår - han er superflink med penger!

Jeg kunne visst ramse opp i evigheter. Vi har vært sammen i 10,5 år og gift i 5,5.

" ..og han slikker vekk sjokoladen jeghar rundt munnen..."

Dette synes jeg høtes litt ekkelt ut! ; ) Ellers høres han snill, men synes det er litt rart at han svetter i hjæl og lar deg fyre mer... Samboern min pakker meg heller inn i ullpleddet han, hvisjeg fryser...

Han jeg hadde ringte for å høre stemmen min i tlf. Jeg sa som vanlig hei, det er Velouria, jeg ville bare høre stemmen din sa han og la på før jeg fikk sagt noe mer ; ) det syns jeg var kjempefint!

Ellers så blir jeg egentlig litt kvalm og uvel av sånn dulling som beskrives lenger ned i tråden her. Jeg er fullstendig klar over at jeg er sær.

Annonse

" ..og han slikker vekk sjokoladen jeghar rundt munnen..."

Dette synes jeg høtes litt ekkelt ut! ; ) Ellers høres han snill, men synes det er litt rart at han svetter i hjæl og lar deg fyre mer... Samboern min pakker meg heller inn i ullpleddet han, hvisjeg fryser...

Jada, men som sagt kler han av seg litt klær, heller enn å la meg fryse. Mens jeg gjerne gjør omvendt; jeg kler på meg og pakker teppet rundt meg, slik at han skal slippe å ha det for varmt.

Det med sjokolade er mer en humoristisk sak oss imellom, det begynte med at han matet meg med sjokoladeis, og kysset meg etterpå. Så begynte han å smøre det litt utover, for liksom "ha en unnskyldning for" å kysse meg.. Nå hender det han gjør det når han ser jeg f.eks har is rundt munnen, men det er jo ikke slik at han tar for seg av gamle matrester jeg måtte ha i munnvikene da:)

Man må da kunne leke seg litt i et parforhold?

Han jeg hadde ringte for å høre stemmen min i tlf. Jeg sa som vanlig hei, det er Velouria, jeg ville bare høre stemmen din sa han og la på før jeg fikk sagt noe mer ; ) det syns jeg var kjempefint!

Ellers så blir jeg egentlig litt kvalm og uvel av sånn dulling som beskrives lenger ned i tråden her. Jeg er fullstendig klar over at jeg er sær.

Hadde vel blitt litt furt om han bare slenger på røret, for et hallo er vel ikke så mye å høre av stemmen da...

I så fall er jeg også sær. Jeg klarer heller ikke for mye dikkedulling. Alt med måte.

fuji1365380447

Han står opp før meg, og lar meg våkne sakte om morgenen - for han vet at jeg har vanskelig for å våkne om vinteren. Og hvis jeg ikke våkner så kommer han å kysser meg på magen til jeg våkner.. Det er en fantastisk måte å starte dagen på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...