Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei det jeg og min kone har lyst på barn,og vi har gjort vårt,vi har samleie ofte,og forsetter å sprute inn sæden,kan det være farlig vis man gjør det ofte??alltså sprute inn sæden ????inn i jenta

Skrevet

Lite å gjøre idag?

Dette _må_ være et tulleinnlegg.

*rister lattermild på hodet*

Skrevet

Kjempefarlig, til slutt blir det litervis med sæd inne i henne, hvordan skal det bli plass til et barn i tillegg? Er ikke det minste rart at hun ikke blir gravid.

Skrevet

Ja, det er grådig fali.

Plutselig en dag gulper hun det ut gjennom munnen, og det kan gjerne komme når hun står i kassakø.

Gjest seriøst
Skrevet

Ja, det blir jo fullt etterhvert og da kan hun jo sprekke!

Skrevet

Når du ser det hvite i øya på 'a må du tømme henne...

Skrevet

Ja, det blir jo fullt etterhvert og da kan hun jo sprekke!

Dette kan du da virkelig ikke mene! Hvis hun sto i fare for å sprekke - hvorfor i all verden skulle horekundene insistere på å få slippe kondom, da? Før de vet ordet av det, så er strøket helt tomt for damer!

Gjest seriøst
Skrevet

Dette kan du da virkelig ikke mene! Hvis hun sto i fare for å sprekke - hvorfor i all verden skulle horekundene insistere på å få slippe kondom, da? Før de vet ordet av det, så er strøket helt tomt for damer!

Det var jo selvsagt like tull som hovedinlegget tydeligvis er...

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Hun kan få svømmende øyne av dette. Meget ubehagelig.

Skrevet

Det var jo selvsagt like tull som hovedinlegget tydeligvis er...

Åja!!!!;-)

Ja, det er ikke alltid så lett så skjønne at andre tuller, gitt!;-)

(Her er det vel på plass med en aldri så liten *notch notch*? ;-)))

Skrevet

Det er jo derfor magen til damen vokser etter at hun har hatt sex uten kondom.

Så forvandles dette til et lite barn.

Faren ved å gjøre det så ofte før dere får et barn er at det blir så mye sæd at dere nok vil få et overvektig barn.

Skrevet

Faren ved å gjøre det så ofte før dere får et barn er at det blir så mye sæd at dere nok vil få et overvektig barn.

*LOL*

Morsom, og såklart opplagt, løsning ;)

Skrevet

dette bør du vel klare å tenke deg til selv da, spruter du for mye vil det jo etterhvert begynne å tyte ut av ørene og nesen hennes, rimelig logisk spør du meg!

Skrevet

*humre*

Ja, det var sånn det var ja!

Skrevet

Åja!!!!;-)

Ja, det er ikke alltid så lett så skjønne at andre tuller, gitt!;-)

(Her er det vel på plass med en aldri så liten *notch notch*? ;-)))

"(Her er det vel på plass med en aldri så liten *notch notch*? ;-)))"

Ville vel heller sagt *nudge nudge*, men :-)

("notch" betyr "hakk", "nudge" betyr "å dulte borti" - bare sånn for oppklaringen og opprettholdelsen av et adekvat akademisk nivås skyld)

"............................."

Skrevet

"(Her er det vel på plass med en aldri så liten *notch notch*? ;-)))"

Ville vel heller sagt *nudge nudge*, men :-)

("notch" betyr "hakk", "nudge" betyr "å dulte borti" - bare sånn for oppklaringen og opprettholdelsen av et adekvat akademisk nivås skyld)

"............................."

*s* Takkar&bukkar!

Jeg satt og funderte på hvordan jeg skulle skrive det! ;-)

*S*

Skrevet

Ja, det er grådig fali.

Plutselig en dag gulper hun det ut gjennom munnen, og det kan gjerne komme når hun står i kassakø.

Eller i kirka, akkurat i det hun skal drikke altervinen. Det skjedde med en venninne av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...