Gjest liseliten82 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 huff,vet ikke hva jeg skal gjøre!!har vært sammen med en snill mann i 4 år,vi bor sammen.jeg studerer et stykke borte,og er derfor bare hjemme en helg i blant.Nå har jeg møtt en mann her,og jeg klarer ikke få ham ut av hodet.han er bare det mest sjarmerende jeg har møtt på lenge:) vi har hatt noen små problemer i det forholdet jeg er i, og jeg må nok innrømme at følelsene var mye kjøligere enn de burde være,også før jeg møtte denne nye mannen.så nå sitter jeg her da; i helgen var jeg på byen sammen med den nye mannen og noen venner. Det ble en del flørting,og på nachspiel var det like før...aner ikke hva jeg skal gjøre. prøver å få orden på tankene mine, snakke med typen, hva kan vi gjør efor å få det bedre osv. men innerst inne tror jeg ikke at jeg vil at det skal bli bedre, jeg vil ikke være der... men å gjøre det slutt virker helt for ........ vet jo ikke om jeg gjør en sooot feil.huff, blir helt GAL av dette:( 0 Siter
Gjest Evina Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Du gjør det slutt med han selvfølgelig. Eller skal du være utro mot begge å ha en på hver kant? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.