Gå til innhold

HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Gjest liseliten82
Skrevet

huff,vet ikke hva jeg skal gjøre!!har vært sammen med en snill mann i 4 år,vi bor sammen.jeg studerer et stykke borte,og er derfor bare hjemme en helg i blant.Nå har jeg møtt en mann her,og jeg klarer ikke få ham ut av hodet.han er bare det mest sjarmerende jeg har møtt på lenge:) vi har hatt noen små problemer i det forholdet jeg er i, og jeg må nok innrømme at følelsene var mye kjøligere enn de burde være,også før jeg møtte denne nye mannen.så nå sitter jeg her da; i helgen var jeg på byen sammen med den nye mannen og noen venner. Det ble en del flørting,og på nachspiel var det like før...aner ikke hva jeg skal gjøre. prøver å få orden på tankene mine, snakke med typen, hva kan vi gjør efor å få det bedre osv. men innerst inne tror jeg ikke at jeg vil at det skal bli bedre, jeg vil ikke være der...:( men å gjøre det slutt virker helt for ........ vet jo ikke om jeg gjør en sooot feil.huff, blir helt GAL av dette:(

Skrevet

Du gjør det slutt med han selvfølgelig. Eller skal du være utro mot begge å ha en på hver kant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...