Gå til innhold

Oi, hva har jeg gjort.... :o)

Anbefalte innlegg

Gjest vandala

Kom ved en tilfeldighet over en mailadresse med tilhørende passord som tilhørte min kjæreste. Snoket ikke da, bare så det er sagt.

Pga noen mistanker i det siste logget jeg meg på, og fant ut at han har et forhold til ei anna jente som bor i en by litt langt unna. Han hadde vært der noen ganger da han egentlig sa han var hos en kamerat i følge mailene.

Hun visste tydeligvis om meg, og han var visstnok litt i tvil om hvem han skulle velge av meg eller henne.

Jeg ble selvsagt rasende over at han er utro mot meg, og akkurat der og da var det kun en ting som føltes riktig.

Jeg sendte en mail til henne i hans navn da, hvor jeg "slo opp" med henne, og ba henne aldri ta kontakt med han/meg igjen, for nå hadde han/jeg bestemt meg for hvem han/jeg ville ha.

Skrev i tillegg noe lite flatterende om henne, som kunne passere som sant (kanskje?)

Så slettet forandret jeg passordet til mailadressen slik at han ikke kommer inn på den igjen. De hadde tydeligvis bare kontakt via mail, for å være på den sikre siden som han skrev.

Han vet jo hvor hun bor da antar jeg, så han kan jo oppsøke henne igjen, eller maile henne fra en annen adresse, men håper det blir en del tull der.

Avslutningen var selvsagt å dumpe fyren, uten å nevne denne hendelsen og min oppdagelse med et ord, men heller å antyde at jeg hadde funnet meg en nye og bedre...

Var jeg slem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172857-oi-hva-har-jeg-gjort-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Ikke slem. Bare uhyre patetisk.

Dessuten oppdager selvfølgelig typen din (hvis du fortsatt er sammen med han) hva du har gjort.

Valget hans i forhold til hvem han vil beholde av dere kommer til å bli enkelt. Altså: Hvis du fortsatt vil ha han.

Det er så mange dumme kvinnfolk inne på dol for tiden at jeg begynner å lure på om det er noen som kødder. Det er ikke mulig å være så skada som enkelte av dere skriver at dere er.

Gjest klem til deg

Ja, jeg synes du lot for mye gå ut over henne, hun var tross alt mer i samme situasjon som deg (selv om hun var bedre informert), det er han som er den store drittsekken som har kjørt dobbelt løp.

Jeg har aldri forstått hvorfor man blir mer sint på den som partneren har vært utro med, enn på selve partneren som er utro. men det er vel fordi man tross alt har (hatt) følelser for partneren..

Jeg har liten sans for slike fantastiske hevnhistorier, jeg tror mer på å være ærlig og si at man har funnet ut at han er utro, og fortelle hvor mye han har brutt tillitt / såret / vært drittsekk, og så si takk og farvel. På sikt rammer det hardere, men på en riktig måte, enn hvis man gjør noe som den andre blir sint for hvis han oppdager, og får kanalisert sin dårlige samvittighet ver på raseri mot deg.

Så jeg er nok litt kjedelig sånn, som ikke har sansen for hevn på den måten.

Å synke ned på den andres nivå er ikke så bra..

Men det var fint du fant det ut, og fikk gjort det slutt før dere hadde vært sammen lenger, hadde etablert dere med hus og barn osv..

Stor klem til deg, og lykke til videre! Det finnes mange hyggelige menn der ute også!

Gjest vandala

Ikke slem. Bare uhyre patetisk.

Dessuten oppdager selvfølgelig typen din (hvis du fortsatt er sammen med han) hva du har gjort.

Valget hans i forhold til hvem han vil beholde av dere kommer til å bli enkelt. Altså: Hvis du fortsatt vil ha han.

Det er så mange dumme kvinnfolk inne på dol for tiden at jeg begynner å lure på om det er noen som kødder. Det er ikke mulig å være så skada som enkelte av dere skriver at dere er.

Leste du ikke hele?

Jeg dumpa han selvsagt. Men gadd ikke nevne det at jeg visste om hun andre for ham. Tenkte han kunne finne det ut selv.

Mer patetisk å være utro spør du meg, men det er jo min mening da.

ShitDiddelyDo

Leste du ikke hele?

Jeg dumpa han selvsagt. Men gadd ikke nevne det at jeg visste om hun andre for ham. Tenkte han kunne finne det ut selv.

Mer patetisk å være utro spør du meg, men det er jo min mening da.

Nei, jeg fikk ikke med meg at du dumpet han.

Vestlandsjenten

Nei, jeg fikk ikke med meg at du dumpet han.

kanskje ikke så lurt i etterpåklokskapens time,men jeg forstår att du gjorde som du gjorde.kanskje du bare skulle ha pakket for han...og satt alle tingene hans utenfor,..og kontaktet han og fortalt han att han ikke trengte ta seg bryet med å velge,.for du hadde valgt for han.....

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...