Gå til innhold

Nyforelsket og paronid

Anbefalte innlegg

Gjest Sleepless in Bergen

Hei!

Ble sammen med drømmejenta på nyttårsaften! kjønneste og snilleste jente i hele verden så klart. Alt er bare vellstand. men for to uker siden reiste hun sammen med noen venninner til austarlia i tre månder. Helt greit det selvfølgelig. Men etter hun reiste ble jeg deppa og litt paronid. Ikke det at jeg tror hun finner seg en annen, men tenker av og til at hun kanskje mister følensene for meg mens hun er det der nede.

Det har hendt i et tidligere forhold!!

Nå skal jeg nedover til austarlia og treffe hun. Dette er hun selvfølgelig veldig gla for, men det er ikke før om en måned.

Er redd for at hun kanskje mistet gnisten etter så lang tid.

Har jeg grunn til å være beskymret?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172890-nyforelsket-og-paronid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis forholdet er verdt å satse på, og hvis følelsene er sterke nok, så vil det gå fint med en periode adskillelse.

Det vil jo fort vise seg om forholdet er liv laga eller ikke. Et 3mnd opphold et annet sted vil ikke gjøre noe fra eller til dersom følelsene er riktige.

:)

(og så heter det skjønneste og bekymret, ikke kjønneste og beskymret ;) - sorry, kunne ikke la være etter den tråden nettopp på Åpent.)

Gjest Sleepless in Bergen

Hvis forholdet er verdt å satse på, og hvis følelsene er sterke nok, så vil det gå fint med en periode adskillelse.

Det vil jo fort vise seg om forholdet er liv laga eller ikke. Et 3mnd opphold et annet sted vil ikke gjøre noe fra eller til dersom følelsene er riktige.

:)

(og så heter det skjønneste og bekymret, ikke kjønneste og beskymret ;) - sorry, kunne ikke la være etter den tråden nettopp på Åpent.)

gjerne litt for rask på tastene av og til, lett for!

Dersom jenta er 14 år er det en viss mulighet for at "følelsene" kan gå over. Er hun derimot voksen er det ingen fare.

Et forhold bør tåle et fravær på 3 måneder, eller 1,5 som det blir her.

Skulle hun likevel finne på noe tull så er det like greit å finne ut det nå, og ikke om 20 år og 3 unger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...