Beautiful mind Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei, Jeg ser at det er en del som bruker pergotime her. Men kan man bruke den uten å ha snakket med legen. Den har vel ikke noen bivirkninger? Mannen min har dårlig sædkvalitet, egner da den medisinen seg for meg? Han har ca 3 mill. svømmere:)... Jeg ønsker dere alle lykke til med å få barn:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172908-h%C3%A5per-p%C3%A5-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prillaguri Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg forsøkte pergotime, uten resultat-fikk barn ved ivf. det er sikkert ikke noe i veien for at du kan ta en kur pergotime uten å rådføre deg med legen. men det er jo reseptbelagt, så hvis du ikke arver en kur, så må du jo til legen for å få det. pergotime hadde ingen bivirkninger hos meg, tvillinger kan være en "bivirkning". bortsett fra det så setter det fart i eggløsningen din, eller som i mitt tilfelle. jeg hadde normal eggløsning, men gikk på pergotime for det- den brukes ofte ved uforklarelig barnløshet også. derfor er det nok ikke helt rette medisin for deg vil jeg tro, siden det er din mann som har nedsatt sædkvalitet. hadde jeg vært deg hadde jeg straks snakka med legen og bedt om full utredning hvis dere ikke har hatt det. blitt bedt om å bli satt på venteliste over ivf, kanskje icsi i deres tilfelle da. og heller ta noen inseminasjonsforsøk i ventetiden. lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172908-h%C3%A5per-p%C3%A5-svar/#findComment-1143203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobbo70 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 jeg forsøkte pergotime, uten resultat-fikk barn ved ivf. det er sikkert ikke noe i veien for at du kan ta en kur pergotime uten å rådføre deg med legen. men det er jo reseptbelagt, så hvis du ikke arver en kur, så må du jo til legen for å få det. pergotime hadde ingen bivirkninger hos meg, tvillinger kan være en "bivirkning". bortsett fra det så setter det fart i eggløsningen din, eller som i mitt tilfelle. jeg hadde normal eggløsning, men gikk på pergotime for det- den brukes ofte ved uforklarelig barnløshet også. derfor er det nok ikke helt rette medisin for deg vil jeg tro, siden det er din mann som har nedsatt sædkvalitet. hadde jeg vært deg hadde jeg straks snakka med legen og bedt om full utredning hvis dere ikke har hatt det. blitt bedt om å bli satt på venteliste over ivf, kanskje icsi i deres tilfelle da. og heller ta noen inseminasjonsforsøk i ventetiden. lykke til! Du bør ikke ta en slik kur uten samtale med legen. Da jeg i min tid hadde en slik kur skulle den taes annenhver mnd i tilsammen et halvt år. Skal ikke taes hver mnd pga Pergotime virker også mnd etter du har tatt den. "Faren" med Pergotime er jo at det løsner flere egg og kan gi flerlingsvangerskap. Vil igjen oppfordre til å snakke med legen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172908-h%C3%A5per-p%C3%A5-svar/#findComment-1157102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.