Gå til innhold

Nå er det skjedd igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Spesielt

Noen av kompisene mine har jeg veldig åpent forhold til, så om en av de hadde gjort det hadde det bare vært moro ;)

Oki...jeg respekterer det.

Tenkte nok litt for fort at alle har et sånt forhold til kompisene sine som jeg har.. hehe

God helg

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

9

• Goliath

8

• lilleva

7

• Babette

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli.

Dæven, da må det være flere av dem, for han jeg tenker på var ikke vakker. Skrukkete og fæl ;-)

Han her var virkelig flott.Velproposjonert og sexy.Ikke rynkete nei.

Han var egentlig snill også, men litt for vill og gæærn.

Jeg tror vi begge skjønte at vi var ganske forskjellige.

Jeg fant meg en som er like kjekk da, men litt mer ordentlig.

Gjest Ta sluttetesten og se hva som skal til

Hva mange ville mene, vet jeg ikke. Men jeg ville ikke likt å få bilde av pikken hans.

Jeg er altså ikke helt på linje med lilleva.

Enig med deg.

Fint lite bilde av hele min elskede, ja. Bilde av min elskedes pikk alene, nei og nei og nei og nei.

Jeg var sammen med en fyr en liten stund i min pure ungdom.

Han var virkelig drømmemannen. Ihvertfall utseendemessig.

Men oppdaget etterhvert at han hadde visse fakter som jeg hadde litt problemer med.

Han satt i sofaen og tok frem dingsen sin på fester. Brettet den og lekte med den og synes selv han var fryktelig morsom.

Jeg synes ikke det var så morsomt og måtte dele den med alle andre.

Fins flere "sånne" ja....*ler*....en exs av meg drev også å vifta med den på div fester......hvis noen spurte, dro han den frem...

Ikke veldig populært her heller...*arh*

Annonse

Jeg dro aldri fram pikken på fest (i hvert fall ikke med deg tilstede), så jeg hadde nå håpet du avkreftet min selvironi over. :)

Du har rett i en ting........:Aldri med meg tilstedet......å takk gud for det ellers hadde jeg drept deg....*s*.......men du....husker du ikke noe fra de "plante" tidene???

*avkrefter ikke noe....*

*fnis*

ShitDiddelyDo

Du har rett i en ting........:Aldri med meg tilstedet......å takk gud for det ellers hadde jeg drept deg....*s*.......men du....husker du ikke noe fra de "plante" tidene???

*avkrefter ikke noe....*

*fnis*

Jeg husker absolutt ingenting. :)

Annonse

Humor og komikk i sexlivet er bra. Men dette grenser til det latterlige? ...

Neida, jeg synes vel heller det er noe veldig hjelpeløst over en mann som sender bilde av pikken sin. Stakkars liten, tenker jeg, har du ikke skjønt mer?

Jeg må også tenke over - gidder jeg bruke tid på å "oppdra" ham - så han skjønner at kvinner ikke vil ha akkurat det menn vil ha...Livet er så kort!

Det er hjelpeløst av en person å sende noe slikt til en han ikke kjenner, eller som overhodet ikke har gitt inntrykk av at de liker slikt.

F.eks dersom din mann sendte et slikt bilde til deg, selv om du har gitt inntrykk av at du synes det er dumt.

Men dersom jeg har gikk uttrykk overfor min kjæreste om at jeg synes slikt er spennende, da er han vel ikke tåpelig eller egoist/ antar feil om kvinner? Da gjør han det fordi han VET jeg ønsker det, og ikke fordi han innbiller seg det..

Folk er nemlig forskjellige, også vi jenter, og det er vel lov?

Men igjen- jeg synes jo som alle andre her det er helt på jordet å sende slike bilder til noen som ikke har bedt om dem!

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...