Gjest bare spørr Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hva er det verste kjæresten, samboeren din kunne gjort mot deg? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Nå har ikke jeg kjæreste eller samboer i øyeblikket, men det verste for meg er uærlighet, unnvikenhet og mangel på forståelse. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Droppet forholdet, uten å forsøke å finne tilbake til hverandre igjen. Jeg kunne tilgi mye, og godtatt mye. Det vil jeg også ha tilbake. Men vi hører sammen, og jeg ville nok synes at det verste var om han bare ville avslutte uten å forsøke å finne en løsning sammen, uansett hva som lå bak evt. problemer. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Sagt at han ikke elsket meg lenger, og funnet en annen. 0 Siter
Icora Panter Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 At han hadde vært utro! Det er for meg der verste. Bedre om han hadde slått meg.. Men hadde selvfølgelig ikke akseptert det heller.. 0 Siter
Gjest svarer jeg Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Begynt å heie på VIF hockey. Hvem heier du på, da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hvem heier du på, da? Odalen Tigers. 0 Siter
Gjest svarer jeg Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Odalen Tigers. Tenkte nok det... 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Tatt livet av meg, selvfølgelig. Finnes ikke noe verre enn det, vel. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 At han hadde vært utro! Det er for meg der verste. Bedre om han hadde slått meg.. Men hadde selvfølgelig ikke akseptert det heller.. Bedre om han hadde slått deg? Si meg, har du egentlig noen gang opplevd at en mann har slått deg????! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 At han hadde vært utro! Det er for meg der verste. Bedre om han hadde slått meg.. Men hadde selvfølgelig ikke akseptert det heller.. Virkelig? Jeg ville syns det var mye verre om han hadde slått. Hadde ikke fortsatt i et forhold hvor han slo. Utroskap ville jeg kunne tilgi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.