Gå til innhold

starte på pergotime!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var gjennom to kurer med Pergo - og det funka ikke.

Egentlig ble jeg ikke særlig overrasket heller. Å ha sex på kommanda - enten du har lyst eller ikke ser jeg for meg at ikke er det beste biologiske grunnlaget for å lage barn.

Men det er sikkert noen som blir gravide med Pergo. En grunn må det jo være for at de fortsetter å gi det ut.

Lykke til.!

Vi var gjennom to kurer med Pergo - og det funka ikke.

Egentlig ble jeg ikke særlig overrasket heller. Å ha sex på kommanda - enten du har lyst eller ikke ser jeg for meg at ikke er det beste biologiske grunnlaget for å lage barn.

Men det er sikkert noen som blir gravide med Pergo. En grunn må det jo være for at de fortsetter å gi det ut.

Lykke til.!

Grunnen er jo at Pergtime stimulerer til eggløsning, de ganger den faktisk mangler. Ingen el- ingen baby.

Grunnen er jo at Pergtime stimulerer til eggløsning, de ganger den faktisk mangler. Ingen el- ingen baby.

Ja, men eggløsning betyr jo ikke automatisk barn. Jeg fikk el begge gangene jeg brukte Pergo. Hadde sex etter skjema. Og ingen graviditet.

Og jeg kjenner flere som har opplevd akkurat det sammen.

Selv uten Pergo er det jo langt fra noen automatikk i å bli gravid om man har sex under eggløsning.

Gjest et barn til...

Ja, men eggløsning betyr jo ikke automatisk barn. Jeg fikk el begge gangene jeg brukte Pergo. Hadde sex etter skjema. Og ingen graviditet.

Og jeg kjenner flere som har opplevd akkurat det sammen.

Selv uten Pergo er det jo langt fra noen automatikk i å bli gravid om man har sex under eggløsning.

Da jeg ble gravid forrige gang brukte jeg clomivid (omtrent det samme). Det klaffet på andre forsøket.

Ja, det var slitsomt for kroppen, men så absolutt verdt det :) Nå har jeg vært gjennom en pergokur og venter spent på om det har klaffet (tror egentlig ikke det). Tøft for kroppen, men samtidig spennende og fascinerende på en gang.

Lykke til!!

håpefull2005

Hei veldig spent.

Jeg har brukt pergotime i ca 8-9 md uten resultater, måtte slutte pga høye leververdier og selvfølgelig ingen graviditet. Jeg holder nå på med prøverørsbehandling. Det jeg savnet når jeg startet med pergotime er at legen skulle stoppet bruken av pergotime lenge før...min lege bagatelliserte bivirkningene, det var en annen legekontroll som avslørte høye leververdier, jeg var ikke merkbart syk men det er jo ikke heldig å gå med for høye verdier.... Mitt råd er, ikke vent for lenge med å prøve å få barn på egen hånd - søk om prøverørsbehandling etter 1 års prøvetid. Dere må allikevel vente for å få behandling.

Lykke til..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...