Gå til innhold

dagbladet - magasinet - har en spalte i dag om spontanabort

Anbefalte innlegg

Gjest Fiaelidei

har en liten artikkel om abort i det "ufødte babyer gråter ikke"

MORSFØLELSER

Faktisk et år kan det være så mange som 12000 spontanaborter..

så vi er mange som dessverre opplever spontanabort

Fra en med liten spire i magen igjen - full av håp

Fortsetter under...

Gjest levelenge

Å være alene med sorgen: Jeg fødte en død og en levende tvilling.( "da hadde jeg jo EN") - vær glad for det, var holdningen.... siden min sorg ikke ble akseptert av omgivelsene, måtte jeg fortrenge den. Det var ikke tid. Vi hadde jo flere barn og + en liten nyfødt. Etter 3 år kom sorgen, da med full styrke. Jeg angret på at jeg ikke var tilstede da byrået satte ned den lille kisten, jeg sviktet ham liksom. Hadde jo ingen med meg, ingen tenkte på dette, jeg ordnet alt selv.Hvis noen av mine barn eller venninner opplever abort el.dødfødsel, skal JEG ialle fall gi den støtte og nærhet de selv ønsker. Selv om jeg er heldig å nå ha 4 barn, har jeg likevel ett for lite. FIN artikkel !! Vennlig hilsen

Å være alene med sorgen: Jeg fødte en død og en levende tvilling.( "da hadde jeg jo EN") - vær glad for det, var holdningen.... siden min sorg ikke ble akseptert av omgivelsene, måtte jeg fortrenge den. Det var ikke tid. Vi hadde jo flere barn og + en liten nyfødt. Etter 3 år kom sorgen, da med full styrke. Jeg angret på at jeg ikke var tilstede da byrået satte ned den lille kisten, jeg sviktet ham liksom. Hadde jo ingen med meg, ingen tenkte på dette, jeg ordnet alt selv.Hvis noen av mine barn eller venninner opplever abort el.dødfødsel, skal JEG ialle fall gi den støtte og nærhet de selv ønsker. Selv om jeg er heldig å nå ha 4 barn, har jeg likevel ett for lite. FIN artikkel !! Vennlig hilsen

Hei kjære deg..

Du skriver godt, hjerteskjærende og ORD som er viktige.

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på innlegget på "Jordmor" - og takk for ordene du skreiv ned her.

Du skal vite at du er hjertelig velkommen inn på siden vår - jeg håper vi kan være til nytte til hverandre, både i forhold til prosjektet vårt, men også som det fellesskapet vi har som FORELDRE SOM HAR MISTET, det barnet vi hadde gledet oss til.

Beste hilsen fra Jane på http://www.barnetsomikkeble.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...