Gå til innhold

Innlegg som inneholder "tarmsex"

Anbefalte innlegg

Gjest Håper webmaster tar affære...

Jeg skal ikke fortelle andre hva de skal gjøre og ikke. Men jeg kan likevel komme med et lite ønske....:

Det er EN person her inne som stadig refererer til analsex som tarmsex. Han er homofob og ønsker å provosere og kverulere. Og det ender bare opp med at han skaper irritasjon og sur stemning for stort sett resten av oss her inne. Hva om vi alle bare lot være å svare han når han forsøker å provosere? Jeg har en ide om at hvis han ikke får noen respons på innleggene sine så er det ikke lenger like gøy å provosere.

Han opererer under forskjellige nick, men er ikke vanskelig å kjenne han igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173089-innlegg-som-inneholder-tarmsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du syns altså at et bruken av et slikt begrep bør føre til knebling av ytringsfriheten? Bruk hu'e.

Hva er egentlig galt med begrepet tarmsex, hvis det er vedkommendes definisjon på på analsex?

Hvis man tenker over det, så er jo faktisk analsex penetrering av tykktarmens nedre del?

Annonse

Du syns altså at et bruken av et slikt begrep bør føre til knebling av ytringsfriheten? Bruk hu'e.

Hva er egentlig galt med begrepet tarmsex, hvis det er vedkommendes definisjon på på analsex?

Hvis man tenker over det, så er jo faktisk analsex penetrering av tykktarmens nedre del?

Hvis du ikke er helt hjernedød, så skjønner du at det er kombinasjonen av vedkomendes nedverdigende måte å uttrykke seg på og det faktum at alle innleggene er tulleinnlegg og patetiske forsøk på å provosere og å lage dårlig stemning vi ikke vil ha her. Er du så hjernedød at du ikke skjønner det, så håper jeg du holder deg unna dette forumet.

".........................."

Hvis du ikke er helt hjernedød, så skjønner du at det er kombinasjonen av vedkomendes nedverdigende måte å uttrykke seg på og det faktum at alle innleggene er tulleinnlegg og patetiske forsøk på å provosere og å lage dårlig stemning vi ikke vil ha her. Er du så hjernedød at du ikke skjønner det, så håper jeg du holder deg unna dette forumet.

".........................."

why this namecalling... shoot the bastard instead

Gjest vaske munnen din i såpe!

Nei, si det. "The bastard" inkluderer i dette tilfellet også vedkommende som presterer å forsvare denne idioten av en liten kjønnsforvirret drittunge :-)

"..........................."

Kanskje du skulle feie for egen dør, eller

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...