Gå til innhold

Innlegg som inneholder "tarmsex"

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke er helt hjernedød, så skjønner du at det er kombinasjonen av vedkomendes nedverdigende måte å uttrykke seg på og det faktum at alle innleggene er tulleinnlegg og patetiske forsøk på å provosere og å lage dårlig stemning vi ikke vil ha her. Er du så hjernedød at du ikke skjønner det, så håper jeg du holder deg unna dette forumet.

".........................."

Prøv med litt alminnelig folkeskikk når du diskuterer. Da blir du kanskje tatt mer seriøst.

Ingen grunn til å svare Erwin på den måten.

Fortsetter under...

Unnskyld mangelen på folkeskikk, men - er du dum?

"............................."

Det var noe i "stilen" din jeg reagerte på. Uten å innvolvere meg noe i selve temaet i tråden, så reagerte jeg rett og slett på din karakteristikk av en annen debattdeltager. Der har du nok et stort forbedringspotensiale.

Men mulig du har et annet "folkeskikk-begrep" enn meg.

Du syns altså at et bruken av et slikt begrep bør føre til knebling av ytringsfriheten? Bruk hu'e.

Hva er egentlig galt med begrepet tarmsex, hvis det er vedkommendes definisjon på på analsex?

Hvis man tenker over det, så er jo faktisk analsex penetrering av tykktarmens nedre del?

For det første er ytringsfriheten i Norge begrenset. Det er f.eks. ikke lov å kalle mørkhudede mennesker for niggere.

For det andre er dette et privateid forum der eierne lager reglene. Dermed må du enten følge reglene eller holde deg vekk.

For det første er ytringsfriheten i Norge begrenset. Det er f.eks. ikke lov å kalle mørkhudede mennesker for niggere.

For det andre er dette et privateid forum der eierne lager reglene. Dermed må du enten følge reglene eller holde deg vekk.

Tillegg til rasismeparagrafen 135a: "Med fengsel eller bøter vert den straffa som talar nedsetjande om, eller er kritisk til, kjønnsdrifter som inneber analt seksuelt samkvem mellom hetrofile, eller medverkar til dette"

Annonse

Det var noe i "stilen" din jeg reagerte på. Uten å innvolvere meg noe i selve temaet i tråden, så reagerte jeg rett og slett på din karakteristikk av en annen debattdeltager. Der har du nok et stort forbedringspotensiale.

Men mulig du har et annet "folkeskikk-begrep" enn meg.

Joda - det er ikke alltid jeg er like saklig, jeg heller. Men hvis du ser på det idiotiske svaret, så skjønner du kanskje at jeg blir litt oppgitt. Men nei - det er ikke noen god unnskyldning for dårlig folkeskikk - du har rett i det.

"............................"

Tillegg til rasismeparagrafen 135a: "Med fengsel eller bøter vert den straffa som talar nedsetjande om, eller er kritisk til, kjønnsdrifter som inneber analt seksuelt samkvem mellom hetrofile, eller medverkar til dette"

Se der ja, vi har t.o.m. loven på vår side :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...